Madeleine Witte-Vrees tijdelijk uit Olympisch kader gezet

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

_San87_
BKB 2023 winnaar 2D

Berichten: 41315
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-16 18:15

Ibbel schreef:
Ik vraag me af hoe lang het duurt voordat iemand de KNHS aan gaat klagen wegens het '(kader)leden hun grondwettelijk recht op vrije meningsuiting ontzeggen'
Wat de KNHS hier flikt mág toch helemaal niet?

Men weet vooraf waar men akkoord mee gaat, er wordt dus niks ontzegd.


_San87_
BKB 2023 winnaar 2D

Berichten: 41315
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-16 18:24

Sjolvir schreef:
_San87_ schreef:
Men weet vooraf waar men akkoord mee gaat, er wordt dus niks ontzegd.


En is niet alleen daar zo, ook reden dat ik elders meteen nog voor het echt een dictatuur werd uit een kader ben gestapt. Leef in een democratie, aantal eisen mag je aan me stellen, maar je kan ook veels te ver gaan. Heb wijselijk na 1 training aldaar, kader vaarwel gezegd, toen waren de voorwaarden me al veels te ver gaand, wat er later voor contracten uit de hoge hoed kwamen was nog erger.
Blij dat ik vrij snel foetsie was, aangezien je daar het woord belangen verstrengeling al niet in de mond mocht nemen, of gewoon leuke dingen op fb mocht zetten. (en de trainings methode was ook nog totaal ongeschikt voor mijn paard, de voornaamste reden dat ik na 1 training al ben afgehaakt. )

Dat gaat wel ver. Maar de uitingen gedaan zoals door Madeleine gaan ook gewoon te ver. Zo ga je niet met je team om :).

_San87_
BKB 2023 winnaar 2D

Berichten: 41315
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-16 18:26

Focussed schreef:
_San87_ schreef:
Men weet vooraf waar men akkoord mee gaat, er wordt dus niks ontzegd.


Toch denk ik dat je hier best over kunt discussiëren. Ook hun overeenkomst mag geen onwettelijkheden omvatten. Zou wat zijn... Staat er straks in m'n huurcontract "Bij het uitblijven van betaling mag de huurbaas je koud maken. " :D
Afspreken dat er niks gezegd wordt dat o.a. teamleden kan schaden lijkt me niet onwettelijk. Jou wel?

_San87_
BKB 2023 winnaar 2D

Berichten: 41315
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-16 07:59

Jannepauli schreef:
"Vrijheid van meningsuiting" is wel een vaak misbruikt fenomeen. Ik vind het uitermate onsportief en van weinig klasse getuigen van die mevrouw Witte-vrees.. de druifjes waren wel erg zuur.
Bovendien Ibbel.. als deze sanctie in jouw beleving onwettelijk is, dan zul je je realiseren dat ook iedere Bokt-ban of sanctie ook onwettelijk is. Toch? :+

Echter is de afspraak niet onwettig en daarmee de sanctie geoorloofd :D.

_San87_
BKB 2023 winnaar 2D

Berichten: 41315
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-16 08:22

Wendy schreef:
Wat ik me afvraag: zijn die uitspraken eigenlijk onderzocht? Kan het niet zijn dat ze niet 'gewoon' onsportief was, maar dat ze eigenlijk een klokkeluider is?

Welke klokken is ze aan het luiden geweest dan?

_San87_
BKB 2023 winnaar 2D

Berichten: 41315
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-16 18:47

Vala schreef:
Het was een hele domme actie van Madeleine waar een hele domme straf op volgt want zo'n straf stelt niks voor. ik hoop dat ze er van geleerd heeft haar mond te houden, het zal vast geen 2e x gebeuren.

Ik denk dat ze op social media ook genoeg over zich heen geeft gekregen.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Contemplate, GrapeshotBot, Jonnekee, mooney, Pabie en 20 bezoekers