Aflevering zeventien van NH Bokt TV

Moderators: khirshanta, Leo, Shanna, Hanmar, Polly, Dani

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

NikkiDeKerf

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-16 19:33

Leuk, dat er kennelijk dan toch iets is gedaan met mijn suggestie die ik destijds PBde naar jullie, om een aflevering over paardenfotografie te doen/mijn aanbod een keertje een kijkje achter de schermen te komen nemen bij een shoot..... -O- Beetje een nare bijsmaak als je dan buiten een 'bedankt voor je suggestie, we gooien het in de groep' niets meer terughoort en dan ineens dit ziet opduiken. Niet zo netjes?

(Maar natuurlijk weer een leuke aflevering, en een kijkje in de keuken van Femke is gaaf :) )

Ik maak graag foto's van paarden *-:)

NikkiDeKerf

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 07:59

Ik zal hier voor de belangstellenden dan toch nog één bericht plaatsen over de afhandeling, nu de nieuwe aflevering online staat. Ik heb voorheen niet verder gereageerd omdat ik dat natuurlijk niet zo tof tegenover Femke vond. Die kan hier tenslotte ook niets aan doen en heeft gewoon aan een hele leuke aflevering meegewerkt :)

Amanda schreef:
Ik ga de pb hier niet 1 op 1 plaatsen, maar de strekking is dat de Nieuwsredactie niet over de invulling van NH Bokt TV gaat. Het enige dat wij kunnen doen is suggesties en ideeën doorgeven aan de redactie van NH Bokt TV en dat hebben we in dit geval dan ook gedaan. Hoe en wat zij aan onderwerpen kiezen staan wij verder buiten. Vandaar dat er vanuit de Nieuwsredactie dan ook geen terugkoppeling kan worden gegeven :)

Dit is inderdaad de strekking van het het bericht vanuit Bokt. Vanuit RTV NH is dat eigenlijk: we vinden dit vervelend om te horen en erg jammer, wij wisten van niets. Dat was een prettige reactie/prettig contact, maar er kan natuurlijk niet echt iets opgelost worden, want het is allemaal al geschied.

Mijn contact destijds over mijn suggestie is geweest met Julia (Gladijs). Haar enige reactie is die in dit topic (die in feite een soort schop na is) en het negeren van mijn PB. De professionaliteit om op zijn minst te reageren of excuses te maken, ontbreekt. Voor mij valt het reageren op een dergelijke kwestie zelfs niet alleen onder professionaliteit maar gewoon onder de noemer 'goed fatsoen'.

Ik maak graag foto's van paarden *-:)

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie