Anna Kasprzak en Victora's Secret winnen debuut

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Nieuwsredactie

Berichten: 13998
Geregistreerd: 20-04-16

Anna Kasprzak en Victora's Secret winnen debuut

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-09-16 21:59

Bokt / kasprzakdressage


Gister hadden Anna Kasprzak en Victoria's Secret (Bijnaam Vicky) hun debuut. Met een score van 9,86 wisten ze de halve finale van de Deense Kampioenschappen voor 5-jarige dressuurpaarden te winnen. Ze kregen onder andere drie keer een tien van de jury.
"Ik heb er geen woorden voor. Ze heeft geen stap verkeerd gezet. Ik voel me erg gelukkig en bevoorrecht haar te mogen haar rijden" zei Anna na haar rit.
Met de overwinning kwalificeerde Anna en Vicky zich voor de finale van het Deense Kampioenschap voor jonge paarden, wat plaatsvindt in week 42 in Odense.

Op de tweede plaats eindigde Simone Pearce met Fine Time met een score van 9,16

De derde plaats met een score van 8.7 was voor Severo Jurado López met de Deens en KWPN-goedgekeurde hengst Grand Galaxy Win. Eigenaar Andreas Helgstrand meldde vandaag op Facebook dat Grand Galaxy Win ook is goedgekeurd bij het Hannoveraner Verband. Met daarbij het commentaar dat hij een geweldig type heeft en drie zeer goede gangen.

Voor de uitslagen klik hier

Een video van de proef

Wil je contact opnemen met de Nieuwsredactie, omdat je bijvoorbeeld een nieuwstip of een vraag hebt? Stuur ons dan een PB!
Spot je een foutje in een nieuwsbericht of heb je feedback voor de NR? Dat kun je in dit topic achterlaten.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 46 bezoekers