Pony aangerand in Den Haag

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Happyfeet2

Berichten: 202
Geregistreerd: 03-10-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-16 13:58

Het is het paard van iemand anders, daar blijf je gewoon vanaf. Een aai op zijn neus misschien, maar that's it. Verder dacht ik meteen: zonder handschoenen? Gatsie... Ben benieuwd of ze hem vinden en wat de beweegredenen zijn, helaas kun je je hier al snel uit 'l*llen' denk ik, ook al zou het hem wel om seksuele redenen gaan.. Hoe dan ook: van andermans paarden blijf je af

"We as people, might be as the birds. They undergo storms, winds, and they never give up.
We should not be afraid of these storms, instead we ought to have wings and fly" Rosa-These storms


Happyfeet2

Berichten: 202
Geregistreerd: 03-10-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-16 17:06

Amaris schreef:
Dan had de kop moeten zijn "paard wordt zonder toestemming van de eigenaar gekriebeld".

Ik blijf erbij dat dit niets met "aanranding" te maken heeft. Er wordt nergens iemand gedwongen tot een ontuchtige handeling, en er wordt nergens ongewenst aangeraakt. Sterker nog; paardlief krijgt er geen genoeg van.


Niemand wordt gedwongen inderdaad, maar zou jij het leuk vinden als een onbekende man jouw huisdier op die plek streelt? Je hond in het parkje even meeneemt "want dat vindt hij fijn" ? Niemand wordt gedwongen inderdaad, maar je weet in deze tijden helaas niet wat iemand zijn beweegredenen zijn; beter dat er toch naar gekeken wordt, al vindt ik het niet netjes dat het filmpje nu al online te vinden is. Lijkt me dat dit ook niet bevorderend is voor een eventueel politieonderzoek.

"We as people, might be as the birds. They undergo storms, winds, and they never give up.
We should not be afraid of these storms, instead we ought to have wings and fly" Rosa-These storms

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 67 bezoekers