Pony aangerand in Den Haag

Moderators: Polly, Dani, khirshanta, Leo, Shanna, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

SophieFT

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-16 11:48

ilonamandjes schreef:
Nou de man is niet alleen bij de staart aan het kroelen hoor... als je het filmpje bekijkt zie je duidelijk dat hij de anus aan het strelen is, dus echt onder de staart........... :=

Dit dus, dat mensen t zelfs normaal vinden verbaast mij echt..

Love is our resistance

SophieFT

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-16 16:05

Amaris schreef:
dees_daan schreef:
Ik vind het bijzonder dat mensen hier geen kwaad in zien.. deze man heeft niets te zoeken bij dit paard, hoort ├╝berhaupt niet in het land te zijn en dit is wel wat meer dan gewoon kriebelen.. wat mensen met hun eigen paarden doen moet ieder voor zich weten maar dit is niet zijn eigen paard en de eigenaar heeft geen toestemming gegeven om het land in te gaan.
Waarom is het niet erg omdat het paard het niet erg vind? Vinden jullie het dan ook geen probleem als je iemand betrapt die jou merrie echt verkracht als ze zich er zelf niet aan stoort?
Mensen die zomaar bij paarden het land in stappen en ze op deze manier aanraken vind ik gewoon ziek, als je een paard even wil kriebelen zijn daar andere plekken voor.

Of die man wel of niet aan dat paard mag zitten is helemaal het onderwerp van hysterie niet. De koppen zeggen: "PAARD AANGERAND". Dan denk ik echt laat me niet lachen. Hij kriebelt gewoon op een plek die veel paarden super vinden. Ik vind het persoonlijk veel erger dat mensen schijnbaar zo raar in hun hoofd zijn dat ze werkelijk overal meteen het sexuele en slechte van inzien. DAT is pas problematisch.

Dat hij wel of niet een vreemd paard mag kriebelen staat los van de discussie.

Ik ben dus raar in mijn hoofd omdat ik dit raar en slecht vind? Sorry maar als je het normaal vindt dat een vreemde man een paard zo staat te kriebelen in een tijd waarop elke maand wel een paard mishandeld word, dan heb je naar mijn inziens wel een vreemde gedachtegang. Je hoort gewoon van elkaars eigendommen af te blijven.

Love is our resistance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie