Emmelie Scholtens opgenomen in Olympisch Kader met Apache

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Odysseus

Berichten: 22473
Geregistreerd: 15-06-07

Emmelie Scholtens opgenomen in Olympisch Kader met Apache

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-15 15:05

http://www.bokt.nl / Clip My Horse


Afbeelding

Emmelie Scholtens is zojuist dankzij haar score op Outdoor Gelderland opgenomen in het Olympisch Kader voor de dressuur met de goedgekeurde KWPN-hengst Apache (v. UB40). Ondanks de hitte wist ze een score van 71,6% neer te zetten tijdens haar internationale debuut met de bruine hengst.

"Het is iets waar je van droomt. Hij heeft zich geweldig laten zien vandaag en ik ben erg tevreden." aldus Emmelie Scholtens. "Ik was heel blij toen ik had gereden en ik heb niets anders dan lof voor mijn paard. Hij heeft het super gedaan."

Scholtens over haar verwachtingen: "Ik geniet van elk moment dat het nu zo gaat en dit is een kroon op je werk, dat je nu Grand Prix rijdt en dat het echt heel goed gaat. Ik heb altijd in hem geloofd maar het moet er dan ook uitkomen. Ik probeer goed te blijven rijden en constant te blijven presteren, en dan zien we het wel."

Over twee weken zal Emmelie met de UB40-zoon starten tijdens het Nederlands Kampioenschap dressuur in Ermelo.

Anoniem

Re: Emmelie Scholtens opgenomen in Olympisch Kader met Apache

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-15 15:07

Mooi! Blijf het een geweldig dier vinden. Ben benieuwd wat ze allemaal nog zullen gaan bereiken.

BigOne
Berichten: 38254
Geregistreerd: 03-08-09

Re: Emmelie Scholtens opgenomen in Olympisch Kader met Apache

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-15 15:18

Mooi dat Emmelie eindelijk een paard zover door rijd dat ze ook eens kan schitteren in de GP. Ik vind het een geweldige amazone.

s0173957

Berichten: 5389
Geregistreerd: 19-06-08

Re: Emmelie Scholtens opgenomen in Olympisch Kader met Apache

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-15 15:35

Iemand een filmpje?
Ben verbaasd, had eerlijk gezegd nooit gedacht dat ze dit ging lukken, top!!

DromenLies
Berichten: 2884
Geregistreerd: 27-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-15 16:21

Ik ben helemaal niet verbaasd... De berichtgeving rondom deze combinatie van het afgelopen (half) is alleen maar positief geweest en ze hebben superveel prijzen en mooie scores mee naar huis genomen. Ben ook benieuwd naar filmpje.. Jammer dat ze geen kür gaat rijden maar alleszins begrijpelijk gezien de omstandigheden.

Roodvos

Berichten: 6659
Geregistreerd: 03-04-04
Woonplaats: Op een bult SiO2

Re: Emmelie Scholtens opgenomen in Olympisch Kader met Apache

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-15 16:58

Ik begrijp de opmerking van s0173957 wel. Een goed LT paard maakt nog geen goed GP paard. Het zal niet de eerste expressief grote beweger waarvan blijkt dat die het in het hoogste werk niet helemaal kan waarmaken omdat die net niet genoeg kan verzamelen.

Maar super deze scores! Belofte voor Rio.

quintusgl

Berichten: 4450
Geregistreerd: 30-06-06
Woonplaats: Bij t bos

Re: Emmelie Scholtens opgenomen in Olympisch Kader met Apache

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-15 18:53

Wat leuk voor dr! Van klein meisje op `Jantje`, naar groot meisje op Apache.

dresjoepie

Berichten: 2521
Geregistreerd: 23-11-13

Re: Emmelie Scholtens opgenomen in Olympisch Kader met Apache

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-15 19:03

Wat een topper is het toch! <3

Vind het juist extra leuk omdat naast Emmelie en Ad valk niemand in hem geloofden omdat die te stout zou zijn en niet bereid tot werken! Kan me heel goed voorstellen dat hun nu stiekem een beetje lachen! Ook op de keuringen doen zijn nakomelingen het super goed Vind het helemaal geen grootloper juist een paard wat heel mooi gedragen en in tact loopt!

Bettine

Berichten: 8557
Geregistreerd: 10-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-15 07:56


Electra63

Berichten: 17840
Geregistreerd: 11-11-08

Re: Emmelie Scholtens opgenomen in Olympisch Kader met Apache

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-15 08:03

Top voor Emmelie! !

Aranel
Berichten: 20200
Geregistreerd: 09-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-15 18:29

Wat een stoer paard zeg! Had nog nooit een filmpje gezien van hem maar hij is echt gaaf. Ik vind hem wel wat dun ogen. Volle hals maar een mager buikje heb ik het idee.

Ik ben benieuwd hoe hij zich gaat ontwikkelen :j wie weet een kandidaat voor de Spelen. Vind dit er in ieder geval vriendelijker uitzien dan Adelinde en Parzival :o

_clau_1991

Berichten: 1067
Geregistreerd: 02-06-08
Woonplaats: Krimpen aan den IJssel

Re: Emmelie Scholtens opgenomen in Olympisch Kader met Apache

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-15 21:22

Echt supergaaf! Vind het een enorm gave hengst :j