IJzige kou in Turkije teistert ezels

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

_Femkeeex
Berichten: 3463
Geregistreerd: 09-08-13

Re: IJzige kou in Turkije teistert ezels

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 14:10

Arme ezels :(:) Helaas worden ezels/paarden hier ontzettend slecht behandeld/verzorgt en zien ze ze meer als een 'voorwerp', maarja dat is weer een andere discussie. Fijn dat ze gered zijn +:)+


_Femkeeex
Berichten: 3463
Geregistreerd: 09-08-13

Re: IJzige kou in Turkije teistert ezels

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 14:57

Wat bedoel je? Hoe de ezels/paarden worden verzorgt? Dat is altijd al zo geweest hier helaas :(

_Femkeeex
Berichten: 3463
Geregistreerd: 09-08-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 15:03

Ja, het weer is elk jaar zo. Het sneeuwde hier een paar dagen geleden volop en op de bergen ligt er zo veel dat je zelf kan skiƫn, maar dat is dus elk jaar zo. Wel valt er op de ene plaats meer sneeuw dan op de andere, dit is bijvoorbeeld bergachtig gebied, waar dus automatisch meer valt/het kouder is en ik denk ook dat deze ezels op een berg zijn gevonden, want in Turkije zijn er in de stad bijna geen 'zwerfezels.
Laatst bijgewerkt door _Femkeeex op 16-12-13 15:08, in het totaal 1 keer bewerkt

_Femkeeex
Berichten: 3463
Geregistreerd: 09-08-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 14:25

Jetta schreef:
Ik vraag me af....hadden ze het echt koud? De sneeuw/ijslaag kan ook isolerend werken. Gelukkig zijn ezels erg taai.


Ezels hebben geen waterdichte vacht ;) Daarom hebben de meeste zo'n hekel aan regen.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: fotolijstje, Sanniej_, Wings_love, xAnthea en 100 bezoekers