PAPPAS AMADEUS HORSE vliegende verkleedpartij

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

NatasjavE

Berichten: 30864
Geregistreerd: 21-04-04
Woonplaats: De Bilt

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-13 22:09

Anton aus Tirol....ik heb meteen dat liedje in mijn hoofd. :')

Deze dus



Maar leuk om te zien. 2:20...moet er toch echt niet aan denken.

That awkward moment when someone yells at you for clicking your pen and you have to click it one more time to use it....


NatasjavE

Berichten: 30864
Geregistreerd: 21-04-04
Woonplaats: De Bilt

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-13 10:54

Nachtlampje schreef:
Die paarden zijn opgehitst en gaan door t vuur voor hun ruiters. Ofwel, die gaan niet zomaar "stoppen omdat ze het niet kunnen." Betekent niet dat ze hier geen schade aan overhouden.

Jij kan opzich ook wel 3 uur lang achter elkaar een drilltraining volgen, of bijvoorbeeld 8 uur lang naar een te hard getunede live band luisteren. Betekent niet dat je dan niet méér kans hebt op bv een gescheurde achillespees of gehoorbeschadiging dan wanneer je een liedje op je ipod luistert of een uurtje gaat paardrijden.

Ben het, ondanks dat ik het wel mooi vind om te zien, wel met Tuc eens.


Opgehitst????

Stel je niet aan.

Een paard springt alleen over een muur van 2 meter op basis van volledig vertrouwen in de ruiter. Alleen vanuit volledige rust en een training gericht op het maken van hoge sprongen lukken dit soort sprongen. Doe je het te vaak springen ze niet meer. Train je opgefokt, doen ze het niet meer.
Puissance paarden zijn andere paarden dan de paarden die een grote prijs springen.(1.60m parcours) deze paarden springen op macht en kracht.

Bedenk verder dat je 2 keer een paard een hindernis over kan slaan of dwingen of opfokken. Maar ze zijn er vrij snel klaar mee.

Springpaarden hebben een andere persoonlijkheid dan dressuurpaarden. Die laten zich niet dwingen.

That awkward moment when someone yells at you for clicking your pen and you have to click it one more time to use it....

NatasjavE

Berichten: 30864
Geregistreerd: 21-04-04
Woonplaats: De Bilt

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-13 11:31

hetlevenwint schreef:
Dan verwonderd zijn als ze artrose etc krijgen. Die pezen en gewrichten moeten enorme klappen opvangen als ze vanaf zo een hoogte komen. Vind hier niks grappigs aan enkel weer een voorbeeld van hoe dieren misbruikt worden door de mens... :n .

Deze verkleed actie in dressuur had veel leuker geweest en gezonder voor deze dieren. Je kan dan zeggen van ze zijn er op gefokt. Dat is dikke zever zelfs een springpaard is het slecht er mee te springen...(op dit niveau, een sprong af en toe kan ik inkomen maar dit bah. )



Van dressuur, endourance, barrelracing,reining, eventing, mennen, en alle andere paardensportdiciplines krijgen ze ook peesproblemen en artrose.

Nogmaals. Deze paarden worden niet effentjes van stal getrokken om dat er een paar centen te verdelen zijn.

Dit zijn paarden die een gerichte training krijgen en vervolgens helemaal niet zo vaak een wedstrijd hebben.

That awkward moment when someone yells at you for clicking your pen and you have to click it one more time to use it....

NatasjavE

Berichten: 30864
Geregistreerd: 21-04-04
Woonplaats: De Bilt

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-13 11:47

hetlevenwint schreef:
NatasjavE jou mening mijn mening, met gewone dressuur doe je veel minder kwaad dan die onrealistische hoogte's springen. En er op getraind... je moet daar geen paard willen op trainen dan is het je enkel om de roem te doen en niet om de gezondheid van je dieren.

Ik ga hier verder ook niet op in en beantwoord geen pb's... het is mijn mening en je kan er niks aan veranderen, over deze mening ben ik vastbesloten.



Dat laatste is een beetje flauw he?. Ik ga er niet op in verander niks aan mijn mening. Is prima hoor maar zet het er gewoon niet bij. Een pb ga ik je er zeker niet over sturen. Kom op zeg. Hoe belangrijk denk jij dat ik het vind of jij wel of niet je mening hierop herzient?

Er op trainen, voor diegene die het wel willen lezen, bestaat niet uit het paard iedere week een keer over een muur van 2 meter te jagen. Zoals gezegt daar zijn deze paarden snel klaar mee.

Het bestaat eerder uit stappen op het harde en kleine sprongetjes maken om ze sterker te maken. In uitjes springen.

Dressuur is iedere dag een uur dezelfde oefeningen doen. Zeker op de verkeerde manier. (te veel op de voorhand laten sjokken) ontstaat daar veel meer slijtage.

That awkward moment when someone yells at you for clicking your pen and you have to click it one more time to use it....


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Exorcizamus, Facebook, Kopmeeuw, Naat3, Sanne_zepp, Unleash en 69 bezoekers