EASP geeft twee ponyhengsten groen licht

Moderators: Warboel, Dani, Polly, Murthul, Berdien, Shanna, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-13 17:39

Maar Cayenne heeft wel gelijk Arie53. Het beleid van het stamboek is nogal opmerkelijk te noemen. Die voorzitter heeft nog wel eens gedreigd met het vermoorden van zijn eigen paarden als het stamboek de goedkeuring niet zou krijgen. :+ Dat geeft mij te denken. Plus dat de voorzitter zijn eigen paard kampioen maakt en eigenlijk alle aangeboden hengsten worden goedgekeurd. Als je op google gaat zoeken naar EASP of naar de naam van de voorzitter Karel de Lange dan weet je genoeg. Op de premie keuring verschijnen altijd maar een paard of 5 en een pony of 7. Dus ik ben bang dat de TS beter haar goede geld had kunnen uitgeven aan een goed stamboek. Een goedkeuring bij het EASP stelt niet zo veel voor. Het gaat het bestuur daar om leden te werven want anders is het stamboek zo weer uit de boeken verdwenen. Er staan zelfs hengsten op hun lijst die allang ruin of overleden zijn.

Jou pony is prachtig. Daar is geen discussie over mogelijk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-13 17:47

Goede tip Rocky.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-13 17:52

arie53 schreef:
Anoniem schreef:
Maar Cayenne heeft wel gelijk Arie53. Het beleid van het stamboek is nogal opmerkelijk te noemen. Die voorzitter heeft nog wel eens gedreigd met het vermoorden van zijn eigen paarden als het stamboek de goedkeuring niet zou krijgen. :+ Dat geeft mij te denken. Plus dat de voorzitter zijn eigen paard kampioen maakt en eigenlijk alle aangeboden hengsten worden goedgekeurd. Als je op google gaat zoeken naar EASP of naar de naam van de voorzitter Karel de Lange dan weet je genoeg. Op de premie keuring verschijnen altijd maar een paard of 5 en een pony of 7. Dus ik ben bang dat de TS beter haar goede geld had kunnen uitgeven aan een goed stamboek. Een goedkeuring bij het EASP stelt niet zo veel voor. Het gaat het bestuur daar om leden te werven want anders is het stamboek zo weer uit de boeken verdwenen. Er staan zelfs hengsten op hun lijst die allang ruin of overleden zijn.

Jou pony is prachtig. Daar is geen discussie over mogelijk.

Jij bent een expert in het verkopen van klinkklare nonsens. Je uit de duim gezogen aantijgingen zijn de moeite niet eens waard om er verder op in te gaan. Ga ergens knikkeren. Het gaat hier over een uitstekende ponyhengst en daar mag jij op ingaan.

Pardon? Over de kwaliteit van de pony heb ik niets negatiefs gezegd. Wat ik van het stamboek vind is gebaseerd op feiten en daar heb ik mijn conclusie uit getrokken. En volgens mij heb ik mijn mening hier op basis van diezelfde feiten onderbouwd.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 27-11-13 17:54, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Re: EASP geeft twee ponyhengsten groen licht

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-13 18:58

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-13 19:14

Karel de Lange is toch al lang gebanned van bokt?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-13 19:56

Graag weer ontopic :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-13 09:09

Niet alles wat onbekend is wordt bekritiseerd. Het barock pinto stamboek heeft nooit zulke slechte kritiek gehad als het EASP stamboek. Het EASP stamboek zou zeker minder kritiek krijgen wanneer de voorzitter en jurylid Karel de Lange wat minder aanwezig zou zijn of zich nog (beter) zich helemaal terug zou trekken. Die man doet het stamboek meer kwaad dan goed. Maar volgens mij is de Karel de Lange de enige die de kar van het stamboek moet trekken dus wat blijft er van het stamboek over wanneer de Lange zich terugtrekt?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-13 09:17

Dat is zeker waar. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-13 18:44

Tegen Fleur heb ik menig keer gereden. Mooi om Daisy Brown hierboven terug te zien op de foto. Alleen weet ik niet zo goed wat bovenstaande foto met het EASP te maken heeft. Net zo min als dat je op bladzijde 3 wederom een foto uit mijn profiel hebt gekopieerd en geplaatst.

Weer ontopic............
Zijn er van beide goedgekeurde ponyhengsten ook standfoto's en foto's in vrijheid of aan de hand te zien?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 19:16

Anke schreef:
Tip voor het stamboek: Hou dingen beter gescheiden.
Zorg voor een goede Publicman of vrouw.

Helemaal mee eens. De voorzitter van het EASP is al bij meerdere stamboeken met ruzie vertrokken of er uit geschopt . Zonder deze voorzitter zou het EASP misschien wat minder negatief in het nieuws komen, gaat er eerlijk gekeurd worden en zal het stamboek mogelijk wat kunnen groeien. Ik begrijp de overige (bestuurs)leden niet dat zij hem niet royeren.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie