EASP geeft twee ponyhengsten groen licht

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Re: EASP geeft twee ponyhengsten groen licht

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-13 15:14

Waarom met dergelijke pony's naar het EASP? Wat is daar het nut van? Die ene ken ik niet maar afgaande op wat ik van de valk heb gezien kan die ook prima terecht bij een respectabel stamboek



Anoniem

Re: EASP geeft twee ponyhengsten groen licht

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-13 16:06

Oké duidelijk. Ik vind hem wel heel aansprekend ik hoop dat hij zoveel dekt dat het uitkan om met hem naar het nrps te gaan. Daar zou hij wel tot zijn recht komen denk ik en goede merries kunnen krijgen

Anoniem

Re: EASP geeft twee ponyhengsten groen licht

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-13 16:19

Ik heb geen jaloerse aard hoor Karel, integendeel.
Denk dat Nicole beter af is bij een professioneler stamboek, zie deze zeer persoonlijke reactie van jouw kant, lijkt nergens op. Mijn punt is gemaakt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-13 11:58

rocky21 schreef:
Ik zou wel de volgende ruiter tip willen neerleggen bij alle hengsteneigenaren van jonge hengsten/pony's. In Brabant is vorig jaar gestart met de beloftentraining van jonge talenten vanaf 12 jaar. Daar zitten echt topruitertjes bij die denk ik heel erg geschikt zouden zijn om deze jonge ponyhengsten aan te rijden en bijvoorbeeld voor te stellen op een hengstenkeuring/show. Iedereen is daarbij gebaat, kinderen krijgen goede jonge pony's te rijden, de hengsteneigenaar heeft een goed jong ruitertje tot zijn beschikking! Het is maar een idee *D *D


+:)+

Anoniem

Re: EASP geeft twee ponyhengsten groen licht

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-13 12:03

Vanaf 12 jaar.. Je hoeft niet gelijk nee te brullen.
Lijkt mij een goede tip. Ook voor iemand met een goede merrie. En wie zegt dat het voor iedereen ver weg is? En om ze op een show voor te stellen heb je geen startkaart nodig


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Anoukjuuuhh, Change3x, DotBot, Eline_S_S, ellepel, Eretria, gillian, Happy16, Horsejansdam, Independence, Isab123, jokari, JorineV, Kaplaars, koenlover, Lisanne_S, lovemyhorse1, MariekeS_, mooney, Mutti, Perros, Pova, Punz, Vagabondo en 59 bezoekers