Mishandeld veulentje kan alweer een beetje lopen

Moderators: Warboel, Essie73, MirandaT

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

phoenix4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-02 19:38

o nu weet ik het zeker. het zat al in mijn hoofd, maar het moet er maar eens uit komen. Ik wilde een stichting oprichten voor mishandelde paarden. Paarden die door de dieren bescherming in beslag zijn genomen, dieren die naar italie moeten ofzo weg kopen af en toe. Gedumpte dieren (dieren die mensen niet meer willen.
Er moet gewoon een fons komen, zodat ze een goede toekomst kunnen krijgen.
Dit kan toch niet. Walgelijk. O het is maar goed dat ik ze niet ken anders hadden ze echte problemen tja en ik ook ben ik bang.

PHOENIX

"We do not inherit the Earth from our Ancestors, we borrow it from our Children."

phoenix4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-02 18:15

haike schreef:
Vreselijk he?? Wie doet zoiets nou? Bloos Bloos Bloos Bloos Boos! Boos!
Ik hoorde het van een vriendin, had de krant nog niet gelezen. Zij belde mij op om te vragen of ik iemand kende met een veulen, het is namelijk vlakbij ons (zo'n 30 minuten fietsen). Haar moeder (totaal geen paardengek) schrijft voor en plaatslijk krantje en is van plan het tot de bodem uit te zoeken. Ze gaat dus op bezoek bij de dierenarts en zijn dochter (ook dierenarts) om aan informatie te komen. En nu maar hopen dat ze meer te weten komt.
Houd jullie op de hoogte!! En hoop op een happy end! Haha!

laat haar het alsjeblieft doen er zijn vast meer dieren in het spel die daar baat bij zouden kunnen hebben.

PHOENIX

"We do not inherit the Earth from our Ancestors, we borrow it from our Children."

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie