Krack C wint twee keer in Moskou

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Krack C wint twee keer in Moskou

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-02 00:17

KWPN
06-07-2002: Krack C wint twee keer in Moskou


Anky van Grunsven is er in geslaagd om een week na haar teleurstellende optreden met de KWPN-hengst Krack C in Aken, waarbij Krack C bang was voor alles wat er maar met de wedstrijdring te maken had, twee keer te winnen in Moskou! De Grand Prix won ze met 72,0%, de Special met nog wat honderdste puntjes meer. Ongelooflijk knap.
Het commentaar van Anky: "Niet ongelooflijk knap, gewoon geoefend. Krack C is in Aken gebleven en ik ben op maandag opnieuw die ring binnengereden. Toen kostte het nog een uur voordat hij zijn angsten had overwonnen, maar toen was het over ook. Daar had ik in Moskou profijt van. In de Grand Prix had ik zelf nog wat commentaar op de wissels om de twee pas, in de Special gingen die ook al beter. Natuurlijk weet ik nog veel dingen die beter kunnen en ook nog gaan worden, maar dit is wat hij nu kan, op dit moment. Ik ben er blij mee."
Anky reed in Moskou ook met Salinero voor het eerst de Grand Prix-ring binnen en werd zesde met ruim 68%.

Voor Arjen Teeuwissen en Gestion Goliath T (Zebulon x Nieuwpoort) ging het in Moskou weer de goede kant op. Hij werd vierde in de Grand Prix.
De Kür werd gewonnen door de Russin Elena Sidneva met Artax-Condor met 79,55%. Arjen Teeuwissen werd tweede met Gestion Gestion Goliath T met 77,12%, direct gevolgd door Anky van Grunsven met Gestion Salinero 77,1%.

De enige voor wie het in Moskou op een teleurstelling uitdraaide, was Marlies van Baalen. Haar Idocus draaide door, waarschijnlijk vanwege een renbaan in de nabijheid waar hij het onverwachts van op zijn heupen kreeg. Ze werd 27e in de Grand Prix. "Zulke dingen kunnen gebeuren met hengsten. Beter hier en nu, dan op een belangrijk kampioenschap", was de nuchtere reactie van Marlies.