EU versoepelt over twee jaar de regels voor trailers

Moderators: ynskek, Dani, Mondy, Polly, Ladybird, Hanmar, Princesj, Shanna, EvelijnS

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Vala

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-10 18:06

Goed om te weten! Ook ik ga dus nu geen E meer halen.

Vala

Re: EU versoepelt over twee jaar de regels voor trailers

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-10 09:18

Het is een kwestie van eigen verantwoordelijkheid. Ik heb er ook voor gekozen mijn E niet te halen. Ik heb wel degelijk geoefend met rijden, eerst met een lege trailer en daarna met paard erin. Ik kan prima achteruit rijden, prik de trailer in elk gaatje. En ik ben me wel degelijk bewust dat ik een kostbaar bezit achter in de kar heb staan.
Wat ik soms idd eng vindt zijn die vaders en moeders met die BE kado hebben gekregen en die dan een keer met een trailer met paard erin op pad gaan omdat ze dat mogen. Maar vaak dus niet kunnen omdat zeneit geoefend hebben.

Vala

Re: EU versoepelt over twee jaar de regels voor trailers

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-10 16:55

Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet zo bang ben voor de gemiddelde paardenliefhebber die,mag ik hopen, echt wel kijkt hoe hij hij/zij op pad gaat en rustig en doordacht met z'n paard in de trailer rondrijdt. Ik ben bang voor andere idioten die niks met paarden hebben en niet snappen dat je niet zomaar kan remmen of je stuur om kan gooien. Daar krijg ik dus zweethanden van als ik met de trailer rij.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie