Totilas verkocht aan Schockemöhle *update 5*

Moderators: Polly, Ladybird, Hanmar, ynskek, Mondy, Shanna, Princesj, Dani, EvelijnS

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

2005

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 11:13

Neeeee. Het is de Telegraaf, laten we hopen dat ze het heel erg fout hebben.

2005

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 11:16

Ik vind het zo zonde: voor de Nederlandse sport, voor Totilas, voor Edward, de combinatie van hun twee klopt gewoon, of je nou fan van ze bent of niet.
Ik ben helemaal van de leg ervan geloof ik :P .

2005

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 12:04

Ik ken Matthias niet (nooit in verdiept, ga zo eens op youtube zoeken), als hij zelf niet in staat is een paard op niveau te rijden (dat maak ik op uit sommige berichten), dan zou het wel sneu zijn dat je dan Totilas daarvoor nodig hebt. Dat zelfde vind ik op Z-niveau ruiters met een goed voorgereden paard rijden, terwijl ze zelf amper weten wat ze doen.
Maar goed, vind het echt top van Isabell dat ze het niet wil doen. Ik zou het zelf ook niet willen doen als ik in haar schoenen stond. Je weet dat een collega hier jaren training in heeft gestoken, dingen bereikt die niemand bereikt heeft, en dan koop je ff onsportief het paard onder zijn kont vandaan omdat je de OS medaille binnen wilt halen. Ik zou het echt niet kunnen... Edward wilde zo graag naar die Olympische Spelen en de fam. Visser liet toch wel doorschemeren dat Toti niet wegging. Alsmaar geruchten ontkennen.
Kijk, als Edward had gezegd, ik vind het zo voldoende met drie keer goud op het WK, dan kan ik het begrijpen dat iemand anders er op gaat rijden. Maar zoals het nu gaat, nee...

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten