Parasailende ezel krijgt luxe behandeling in Kremlin-stallen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110688
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Parasailende ezel krijgt luxe behandeling in Kremlin-stallen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-10 08:53

http://www.horsetalk.co.nz / Nieuwsredactie


De ezel die werd gebruikt voor een Russische reclamestunt, en daarvoor aan een parasail werd gebonden om vervolgens de lucht in te vliegen, zal voortaan in de luxe stallen van het Kremlin verblijven.

De zeventien jaar oude ezelmerrie, Anapka, werd door de Britse roddelkrant "The Sun" gekocht en staat inmiddels in de presidentiele stallen van het Kremlin, die door President Dmitry Medvedev werden opgericht voor de beroemde nationale elite cavallerie paarden.

Volgens de krant kan Anapka op een vijfsterrenbehandeling rekenen. De ezel krijgt organische wortels en massages in haar stal met airconditioning.
Ook zal ze dagelijks uit wandelen gaan en krijgt voedsel van de allerbeste kwaliteit.

De ezel mag kosteloos in het luxe oord voor paarden verblijven tot het papierwerk rond is dat ervoor zal zorgen dat Anapka naar Engeland mag vertrekken. De vorige eigenaresse die Anapka aan de parasail vastbond zal niet worden vervolgd omdat de ezel niet gewond raakte.

Verwante artikelen:

[VN] Vakantiegangers zien zwevende ezel aan parachute in Rusland
[VN] Britse roddelkrant neemt het op voor parasailende ezel

Kitten84

Berichten: 860
Geregistreerd: 28-02-07
Woonplaats: Friesland

Re: Parasailende ezel krijgt luxe behandeling in Kremlin-stallen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-10 08:57

17? Arme ziel.

Wel mooi dat ze nu even als koningin behandelt wordt. Hopelijk blijft dat zo de rest van haar leven

Roka
Berichten: 179
Geregistreerd: 13-08-09

Re: Parasailende ezel krijgt luxe behandeling in Kremlin-stallen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-10 09:06

Nou ja dan is het nog ergens goed voor geweest zullen we maar zeggen!
Gelukkig heeft ze geen verwondingen overgehouden aan haar hachelijke luchttrip

Binckydenice

Berichten: 5858
Geregistreerd: 09-06-06
Woonplaats: Purmerend

Re: Parasailende ezel krijgt luxe behandeling in Kremlin-stallen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-10 09:13

Vreemde wereld...

jesito
Berichten: 12806
Geregistreerd: 14-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-10 09:14

Binckydenice schreef:
Vreemde wereld...



Dat was ook mijn gedachte!!!!????

KimD

Berichten: 20416
Geregistreerd: 02-01-10
Woonplaats: Vijlen

Re: Parasailende ezel krijgt luxe behandeling in Kremlin-stallen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-10 09:50

Ze hangen verdomme een ezel in de lucht, dat arme dier kermt van de pijn. Balkt zo hard dat haar stembanden bijna scheuren.....! En NOG wordt dat rotw*f niet veroordeeld?

Wat n onnozele mensen!

neile

Berichten: 2014
Geregistreerd: 09-01-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-10 10:01

@KBTP: You read my mind...

Rosmoov

Berichten: 747
Geregistreerd: 20-02-07
Woonplaats: Veen

Re: Parasailende ezel krijgt luxe behandeling in Kremlin-stallen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-10 10:15

idd KBTP gelukkig krijgt de ezel nog een goede oude dag

byjou1983

Berichten: 2331
Geregistreerd: 29-05-06

Re: Parasailende ezel krijgt luxe behandeling in Kremlin-stallen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-10 10:27

Het is toch niet te geloven dit? Wie verzint nu zoiets?
En niet veroordeeld? Inderdaad een vreemde wereld....
Ik zou wel weten wat ik met dat mens zou willen doen!

tellom

Berichten: 530
Geregistreerd: 30-06-07
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-10 12:03

jesito schreef:
Binckydenice schreef:
Vreemde wereld...



Dat was ook mijn gedachte!!!!????


Mijn gedacht ook :( Ik denk dat ze nu dat ze
nu alleen maar anti reclame hebben gekregen dit staat toch nergens op _-:(

Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Re: Parasailende ezel krijgt luxe behandeling in Kremlin-stallen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-10 12:13

Wat erg zeg ik wordt er erg verdrietig van!wat bezield sommige mensen toch dat ze maar denken dat ze alles met dieren kunnen doen!die arme ezel

zodiacje

Berichten: 6354
Geregistreerd: 20-06-08
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-10 12:15

Fijn dat ze naar de ezelopvang in Engeland mag.
Fijn dat er goed voor haar gezorgd gaat worden nu in die stallen.
Al denk ik wel dat ezeltje lief gelukkiger is in de wei dan op stal, hoe luxe dan ook, met een stukje wandelen maar voor nu is het een hele fijne oplossing!

Esgaroth

Berichten: 5247
Geregistreerd: 13-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-10 12:18

Ik reageer nu puur alleen op bovenstaand artikel: harstikke tof! Dat de ezel na haar extreem traumatische ervaring door toch goede mensen wordt opgevangen, die hetzelfde over haar ervaringen denken als wij hier op Bokt.
Zeer fijn dat de ezel toch nog een paar jaartjes (hoe oud wordt een ezel eigenlijk?) toch een koninklijke behandeling krijgt. Als een soort troost.

Rosmoov

Berichten: 747
Geregistreerd: 20-02-07
Woonplaats: Veen

Re: Parasailende ezel krijgt luxe behandeling in Kremlin-stallen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-10 13:20

volgens mij kan een ezel aardig lang mee volgens mij ook 25 tot 30 jaar...dus ze kan nog een tijd genieten !

zonnestraal2
Berichten: 1463
Geregistreerd: 28-10-06

Re: Parasailende ezel krijgt luxe behandeling in Kremlin-stallen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-10 14:24

Citaat:
zal voortaan in de luxe stallen van het Kremlin verblijven.


Citaat:
De ezel mag kosteloos in het luxe oord voor paarden verblijven tot het papierwerk rond is dat ervoor zal zorgen dat Anapka naar Engeland mag vertrekken.



hmmm spreekt elkaar een beetje tegen he?
iig fijn dat de ezel goed terecht gekomen is. Maar walchelijk dat dat mens niet vervolgd wordt :S

Adri
Berichten: 896
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Balen - Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-10 15:07

Esgaroth schreef:
Ik reageer nu puur alleen op bovenstaand artikel: harstikke tof! Dat de ezel na haar extreem traumatische ervaring door toch goede mensen wordt opgevangen, die hetzelfde over haar ervaringen denken als wij hier op Bokt.
Zeer fijn dat de ezel toch nog een paar jaartjes (hoe oud wordt een ezel eigenlijk?) toch een koninklijke behandeling krijgt. Als een soort troost.

Ons Roosje is ingeslapen op 45 jaar, heeft de man die haar achterliet in en manége met gelijke munt betaald. Een schat van een ezeltje, en ons huidige juist de ezel van Shreck.
De liefste dieren op aarde, maar wel heeeeeel slim.

Juut

Berichten: 6900
Geregistreerd: 10-01-04
Woonplaats: Vlakbij het vagevuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-10 17:38

Fijn dat ze nu dan een goede behandeling krijgt, maar waardeloos dat de eigenaar lachend weg loopt met een gevulde buidel :n

Fenrir
Berichten: 34829
Geregistreerd: 17-12-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-10 17:40

Esgaroth schreef:
Ik reageer nu puur alleen op bovenstaand artikel: harstikke tof! Dat de ezel na haar extreem traumatische ervaring door toch goede mensen wordt opgevangen, die hetzelfde over haar ervaringen denken als wij hier op Bokt.
Zeer fijn dat de ezel toch nog een paar jaartjes (hoe oud wordt een ezel eigenlijk?) toch een koninklijke behandeling krijgt. Als een soort troost.


Ezels worden over het algemeen ouder dan paarden, ze halen makkelijk de 30 en soms ook nog wel de 40. ;)

Arm dier. Gelukkig wordt ze nu goed verzorgt, maar ik snap niet dat die vrouw niet wordt opgepakt. Ik vraag me ook af hoe ze op het achterlijke idee is gekomen...

Werecat

Berichten: 3060
Geregistreerd: 04-04-10
Woonplaats: Kuar Nhial; I'll be the leader of the air

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-10 17:41

Juut schreef:
Fijn dat ze nu dan een goede behandeling krijgt, maar waardeloos dat de eigenaar lachend weg loopt met een gevulde buidel :n


:j

Wat nou kosteloos?

Laat die gek maar betalen :Y)

Mist

Berichten: 9487
Geregistreerd: 17-02-03
Woonplaats: noord brabant

Re: Parasailende ezel krijgt luxe behandeling in Kremlin-stallen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-10 21:38

Vraag me af of de oude eigenaar in NL WEL vervolgd zou worden met de wetten die we hier hebben....

Arme ding, gelukkig gaat het goedkomen met haar.

Esgaroth

Berichten: 5247
Geregistreerd: 13-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-10 09:00

Fiffill schreef:
Ik vraag me ook af hoe ze op het achterlijke idee is gekomen...
Dat is een vraag die altijd in mijn hoofd rondspookt als je weer van die gekke dingen met dieren hoort. Hoe KOMEN mensen erop? Net als met stierenvechten bijvoorbeeld: hoe bedenk je dat nu? Om een dier zo te martelen?

Met deze ezel ook inderdaad: hoe kom je nu op het bizarre, achterlijke, wrede idee om een ezel aan een parasail te hangen?? Je hangt er toch ook geen baby aan?

sprietje09
Berichten: 83
Geregistreerd: 04-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-10 19:44

ben het helemaal hier mee eens
KBTP schreef:
Ze hangen verdomme een ezel in de lucht, dat arme dier kermt van de pijn. Balkt zo hard dat haar stembanden bijna scheuren.....! En NOG wordt dat rotw*f niet veroordeeld?

Wat n onnozele mensen!

Jasper
Berichten: 2027
Geregistreerd: 17-06-02
Woonplaats: Wormer

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-10 22:23

Vliegende ezel krijgt luxeleven in stallen van het Kremlin

De Russische ezel die bij wijze van een promotiestunt aan een parachute werd gebonden, wordt opgenomen in de stallen van het Kremlin waar haar een luxeleven te wachten staat. Op die manier hoopt de regering het dier van zijn trauma af te helpen. Binnenkort moet ezel Anapka de stallen echter al verlaten, want de Britse tabloid The Sun wil het dier een nieuwe thuis geven.

Anapka verblijft vanaf volgende week tussen de paarden van president Medvedev.
Anapka zal denken dat ze gestorven is en naar de ezelhemel is gegaan

Kremlin
Anapka wacht binnenkort een reis naar Groot-Brittannië nadat The Sun de onfortuinlijke ezel aankocht. Het dier werd wereldberoemd toen ze in het zuiden van Rusland als promotiestunt aan een parachute gebonden werd. Anapka overleefde de gruwelijke stunt en mag nu eerst herstellen in de stallen van het Kremlin. Daar wonen ook de paarden die tijdens ceremonies van president Dmitry Medvedev gebruikt worden.

VIP-behandeling
In de stallen staat Anapka een VIP-behandeling te wachten. Haar eigen personeel zal dag en nacht ter beschikking staan. Een masseuse zal Anapka verwennen met speciale zalfjes om de zenuwen te kalmeren. Voortdurend staat een ezelfluisteraar klaar om in te grijpen. Anapka krijgt behandelingen aan de hoeven en wordt met speciale shampoo's gewassen. Verder zijn er hete baden, speciale maaltijden en 24 uur op 24 bewaking.

Iedere ochtend zal Anapka na haar ontbijt kunnen genieten van een wandeling door de adembenemende landschappen rond de stallen. Na de lunch mag Anapka onder de zonnebank waar speciale lampen haar spieren zullen ontspannen. Het avondmaal bestaat uit worteltjes die het hele jaar door op het domein beschikbaar zijn.

Brigitte Bardot
Anapka is de eerste ezel die in de stallen wordt toegelaten. Er zijn maar 70 plaatsen beschikbaar in de stallen die vier jaar geleden door Vladimir Poetin geopend werden. De Russische regering nam de beslissing op aandringen van Brigitte Bardot. Zij vond het als dierenliefhebber vreselijk hoe Anapka behandeld werd. Voor het Kremlin de ideale gelegenheid om te tonen dat ze ook dierenvrienden zijn.

Ezelhemel
The Sun hoopt Anapka uiteindelijk een goede thuis te geven in Groot-Brittannië. Harry Redknapp, de baas van de Tottenham Hotspurs, zou Anapka graag opnemen in een dierenpark in Hampshire. Maar zal Anapka Rusland nog willen verlaten als ze gewend raakt aan haar luxeleventje? Zeker als we het Kremlin mogen geloven: "Anapka zal denken dat ze gestorven is en naar de ezelhemel is gegaan."

Bron: demorgen.be

Hete baden voor een ezel? Daar doe je haar echt geen plezier mee :D

Fenrir
Berichten: 34829
Geregistreerd: 17-12-05

Re: Parasailende ezel krijgt luxe behandeling in Kremlin-stallen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-10 22:26

Ik vraag me af of ze haar überhaupt nat krijgen. Die van ons rennen al gillend weg als ze water zien. _O-

berdien85

Berichten: 6482
Geregistreerd: 05-06-07
Woonplaats: Ergens in Drenthe

Re: Parasailende ezel krijgt luxe behandeling in Kremlin-stallen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-10 21:26

Blij dit te horen! Maar ergens hoop ik wel dat ze daar in dat luxe gebeuren ook de kans krijgt om gewoon ezel te zijn. Want ik denk dat zo'n dier daar nog het meest van geniet :)