Paarden raken tien keer zo snel oververhit als mensen

Moderators: Polly, Ladybird, Hanmar, Shanna, Dani, EvelijnS

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-10 17:46

Wat goed dat de electrolyten nu ook in Nederland onder de aandacht worden gebracht!

Wat ik me wel afvraag: Het lijkt mij dat een paard andere waarden nodig heeft dan wij mensen. Weet iemand hoe dat zit met de waarden van kalium, calcium, natrium etc bij paarden? Want het lijkt mij dat als je de gewone mix voor mensen zou doen, dat je paard dan te veel van het 1 krijgt en te weinig van het ander.

Grapjasjes12

Re: Paarden raken tien keer zo snel oververhit als mensen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-10 11:02

HC heeft het idd bij het rechte eind. Ik vind het een slap excuus dat niet iedereen even 'briljant' is, beetje passive aggressive vind je niet?

Als eigenaar moet je je gewoon in dat soort dingen verdiepen, lijkt me nogal logisch.
Dat er nu pas een artikel in het Nederlands over is vind ik dan ook schandalig, gelukkig wist mijn 'briljante' brein dit al jaren geleden door mijn zoektochten in het Engels :)*

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie