Edward Gal en Totilas grote publiekstrekkers op CHIO Aken

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Sjoert

Berichten: 35961
Geregistreerd: 29-07-04
Woonplaats: De rug

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-10 09:44

Nah, ik denk dat zo'n gigantisch stadion wel een goede training is voor Kentucky. Met die Amerikanen aldaar kun je een hoop lawaai en applaus verwachten (ook tijdens de proef geloof ik).

Op de hoogte blijven van mijn rondzwervingen als fotograafje:
Join via deze link


Sjoert

Berichten: 35961
Geregistreerd: 29-07-04
Woonplaats: De rug

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-10 08:17

Ayasha schreef:
deess schreef:
afgelopen weekend rotterdam. over 3 week aken.poeh zeg,wat zwaar :+ de meeste landelijke ruiters gaan bijna elk weekend of om het weekend op wedstrijd ;) wedstrijd ritme houden nu tot aan kentucky is erg belangrijk hoor 8-) niet doen of dit paard overwerkt wordt of overvraagd, hij wordt echt geweldig goed gemanaged +:)+
vind ik dan :o groetjes deess

Hij ging ook vooraaaaaal niet dekken... Ze gingen het vooraaaaaaaal rustig aan doen... Maar hij dekt wel en is er elke wedstrijd opnieuw. :+ Overwerkt? Nee waarschijnlijk nog niet anders zou die wel er tegen in komen. Maar rustig aan doen noem ik dat ook niet. Ga dan niet zeiken dat je rustig aan doet met dat paard en zeg dat je het geld dat er in zit, eruit haalt maar dat je wel rekening houd met het dier. :+ Schijnheilig gelul is dat "rustig aan doen". Zeg gewoon waar 't op staat, ze houden 'm heel omdat ie zo 't meeste op brengt. :+ Nie meer of minder.

Denk dat een meerdaagse GP wedstrijd overigens wel wat anders is dan een landelijk wedstrijdje waar je met geluk 2 proefjes rijd. :+



Wat is dit voor belachelijke reactie zeg? Vol afgunst.

Op de hoogte blijven van mijn rondzwervingen als fotograafje:
Join via deze link

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: DJZ, kyrkelover, Nathalie18x en 109 bezoekers