De mogelijkheden voor de laatste reis van je paard

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Marion71
Berichten: 2377
Geregistreerd: 15-06-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-10 01:05

Ik vind het eigenlijk wel een mooi idee. Blijven m'n meiden gewoon thuis als ze er ooit niet meer mogen zijn.

Er tegenaan kijken zul je ook niet doen. Op een goede manier composteren zal zoiets zijn als begraven worden onder een hoop mest o.i.d. Je zou er dus niets van moeten zien en ruiken. Ik kan me alleen niet voorstellen dat er maar een paar botten zullen overblijven. Een paard heeft toch een behoorlijk aantal flinke botten, die zijn echt niet in 6 weken weg.


Marion71
Berichten: 2377
Geregistreerd: 15-06-05

Re: De mogelijkheden voor de laatste reis van je paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-10 00:18

Idd heel mooi gesproken Jo1andA en veel sterkte. Als je na 21 jaar je paard moet missen. Da's niet niks, meid.

Ik kan me ook helemaal in jouw verhaal en zienswijze vinden. De wijze waarop je met het leven omgaat, is vele malen belangrijker dan met het levenloze lichaam. Wat mij betreft, kies ik ook voor Rendac of mss als de mogelijkheden van composteren duidelijk en wettelijk zijn daarvoor. Cremeren vind ik ook niks, of ze nou de grijper in gaat of in de fik wordt gestoken. Daarnaast is het natuurlijk buitenproportioneel kostbaar, en zoals gezegd, je paard komt er echt niet mee terug.
Composteren kon voor de toekomst nog wel 'ns niet zo gek zijn. Mss kies ik er voor mezelf ook wel voor, maar dat zal wel niet mogen.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: afkepieteke, Amazonbot, FCSA, fransje23, GrapeshotBot, Ine23, JoycexEnya, JustMyZtje, lovefi, lovelance, maaike1991, Majestic-12, MerleSimone, Noor17, Polarize, Selente, SemrushBot, Tazzey en 84 bezoekers