Preferente Fabricius op operatietafel gestorven

Moderators: Warboel, Essie73, MirandaT

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

CarpeDiem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 18:26

Mij lijkt het doorsteken van de luchtpijp ook zeer onwaarschijnlijk. De assistentes die dit aanbrengen zijn zover geoefend dat dit bijna niet voorkomt en bovendien zijn deze dingen idd. elastisch,dus moet je heel hard duwen wil je de luchtpijp doorduwen..
maar gestorven door de koliek zal inderdaad niet interessant genoeg zijn geweest.

Aut viam inveniam, aut faciam

CarpeDiem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 17:49

noekie_smile schreef:
jammer dat ie nog best jong is gestorven.......
Huilen
Op mijn ex-pensionstal was ook een paardje met koliek waar ze een naar de maag moesten met een buis (hoe precies en waarom weet ik niet) dat werd ingebracht door een assistent in opleiding maar bij dat paardje was zijn ging het ook mis en zijn luchtpijp was ook beschadigd het paardje overleed Huilen maar ja het is niet voor niets mijn ex-stal dus misschien dat het ook wel gelogen is maar er waren wel mensen bij (niet ik zelf) die het bevestigde. Ik wil weleens weten van een bokt DA of het kan of niet.

Ik loop stage op een paardenkliniek, en de sondes worden bij ons bijna altijd door de dierenarts ingebracht, en als de assistent het doet is de dierenarts altijd aanwezig. bovendien zijn de sondes (die slang die in zijn maag gaat) ook elastisch. zeer waarschijnlijk had dit paard al iets, of is het idd gelogen!

Aut viam inveniam, aut faciam

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie