Voor de 2e keer slachtoffer DIERENMISHANDELING

Moderators: Warboel, Essie73, MirandaT

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Kurby

Voor de 2e keer slachtoffer DIERENMISHANDELING

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-05-04 20:36 Tip de Nieuwsredactie

Afgelopen woensdag is er weer een merrie van ons bewerkt met een mes!!! Dit is de 2e merrie binnen de 6 maanden van ons die het slachtoffer is geworden van dit soort afschuwelijke geesten!!! Deze maal is er een merrie in de schede en schaamlip gesneden.
Deze merrie liep achter in het land met twee andere paarden. waarschijnlijk is de dader achter ze aan gaan jagen gezien ik ze voorin aantrof bij twee andere paarden. Alle stroomdraden zijn vernield en de merrie is aan het hek vastgebonden. Dit is aangetoond gezien er allemaal bloed aan het Hek zat. Deze maal is het gewoon op klaarlichte dag gebeurd. Onze paarden lopen langs de snelweg bij de afrit Amersfoort / Hoevelaken.

http://www.amersfoortsecourant.nl/regioportal/AMC/1,3112,13361-Amersfoorte__2155554_,00.html

Ik heb het hele artikel er ook bijgezet gezien je op bovengenoemde site in moet loggen om het artikel te kunnen lezen.

Afbeelding

Ik heb er geen foto bij gedaan omdat het gewoon verschrikkelijk is hoe de merrie te grazen is genomen. Echt als ik er nu achter kom wie onze merrie (s) te pakken heeft genomen denk dat ik dan helemaal ga flippen Boos!
Je durft onderhand niet eens meer naar je bed te gaan uit angst dat ze de andere paarden ook te grazen nemen..

Kurby

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-05-04 11:14

Het is inderdaad vlakbij mijn huis gebeurd ± 2 km. Het is gewoon niet normaal meer. En echt waar altijd worden de makste paarden gepakt door die mafketel. Boos!

Met de merrie gaat het gelukkig iets beter. Lachen

Kurby

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-05-04 16:50

Nee met de merrie wordt niet gefokt omdat ze bij ons voor de koets loopt. Gelukkig zitten we ook niet in the middle of nowhere in Amersfoort.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie