Geen Haagsche Paardendagen dit jaar.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
JoT

Berichten: 4009
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Den Haag

Geen Haagsche Paardendagen dit jaar.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-03 12:43

Bron: www.haagschepaardendagen.nl

Belangrijke informatie aangaande de Haagsche Paardendagen

Dit jaar zullen de Haagsche Paardendagen niet meer in zijn huidige vorm plaatsvinden. De organisator van het evenement (Den Haag Marketing & Events) is inmiddels echter druk bezig met een onderzoek naar de mogelijkheden van het organiseren van een soortgelijk evenement in het najaar.

Het evenement, met als voornaamste elementen 'koninklijk', 'cultuur' en uiteraard 'paarden' zou dan rondom Prinsjesdag moeten gaan plaatsvinden onder de naam "Royal Horse Show". Mede aan de hand van de resultaten van het onderzoek wordt bepaald of dit nieuwe evenement daadwerkelijk georganiseerd kan gaan worden in de Gemeente Den Haag.

Uiteraard houden wij u op deze site op de hoogte van de laatste ontwikkelingen omtrent dit onderzoek. Mocht u, naar aanleiding van het voorgaande, nog verdere inlichtingen wensen dan kunt u contact op nemen met de organisatie.

JoT

Berichten: 4009
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-03 12:45

Boea! Hier ga ik echt elk jaar naartoe met een vriendin, dat is traditie. Ben erg benieuwd hoe dat nieuwe evenement eruit zal zien. Ik vrees dat het lang niet zo leuk wordt als de 'gebruikelijke' Paardendagen.

Moonlover

Berichten: 1547
Geregistreerd: 25-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-03 21:02

JoT schreef:
Boea! Hier ga ik echt elk jaar naartoe met een vriendin, dat is traditie. Ben erg benieuwd hoe dat nieuwe evenement eruit zal zien. Ik vrees dat het lang niet zo leuk wordt als de 'gebruikelijke' Paardendagen.



Ik ben vorig jaar ook geweest, heb je toevallig ook gezien toen die trekpaarden er vandoor gingen en de straat op vlogen..?

HHD_Foto

Berichten: 4437
Geregistreerd: 14-04-02
Woonplaats: N.W. Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-03 21:15

Ik heb er een keer gereden ! Was erg leuk om te doen en goed geregeld. Jammer dat het gaat veranderen. Ben benieuwd wat het nieuwe concept gaat worden.

JoT

Berichten: 4009
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-03 10:36

Moonlover"]
[quote="JoT schreef:
Boea! Hier ga ik echt elk jaar naartoe met een vriendin, dat is traditie. Ben erg benieuwd hoe dat nieuwe evenement eruit zal zien. Ik vrees dat het lang niet zo leuk wordt als de 'gebruikelijke' Paardendagen.



Ik ben vorig jaar ook geweest, heb je toevallig ook gezien toen die trekpaarden er vandoor gingen en de straat op vlogen..?
[/quote]


Nee, ik heb wel gehoord dat dat gebeurd was, maar waarschijnlijk was ik er net de andere dag. Gelukkig maar (voor mij althans).

Moonlover

Berichten: 1547
Geregistreerd: 25-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-03 20:38

Zeker geluk.. ondanks het wel de moeite waard was. Wij stonden aan de kant van het hek waar die bulldozers langs kwamen razen toen ze ontsnapt waren was wel eng, er was ook een oud vroutje gewond geraakt die was onder de kar gekomen ofzo.. kweet nou niet of ze het overleefd heeft volgens mij niet..

rooslover

Berichten: 2104
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: Maasdijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-03 13:15

Jah Dat was eng! Naja dat was eigenlijk wel te verwachten! Wie zet er dan ook 2 van die grote en sterke paarden voor zon karretje!

Maarjah this toch wel een klein beetje jammer....