Elisa2 ontmoet potloodventer tijdens buitenrit

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Rochiril

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-26 11:25

IK heb een abonnement op potloodventers, vrijende stelletjes (die er op uit zijn om betrapt te worden), kerel zonder broek op de fiets die langs fietst regelmatig, en een aantal jaar geleden zelfs nog een 'r*kker" zeg maar :') Ik had een eerste instantie niet in de gaten wat die kerel aan het doen was, ik was in de buitenbak aan het rijden en hij stond een meter of 50 van me af met zn fiets.
Heb m genegeerd en uiteindelijk was de lol eraf. Ik was ben niet zo snel onder de indruk en ben ook allang geen tiener meer, maar vraag me dan wel af wat er nou zo leuk aan is 8)7

Maar ik schijn het aan te trekken met buiten rijden ofzo, het gebeurd me opvallend vaak :=

Verder valt het wel mee met rare fratsen, uiteraard er wel een vanaf gedonderd, andersoortige rare mensen met rare acties, loslopend vee van allerlei pluimage, ietwat aangeschoten te paard, enz enz

The Art of Riding: Keeping a horse between you and the ground

Rochiril

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-26 13:32

nimbletje schreef:
Ik ben ook wel eens zo'n stelletje vrijend naast het ruiterpad tegen gekomen. Echt direct ernaast, ga dan wat verder de bosjes in. We hebben er hard om gelachen.

Ik ga ervanuit dat ze met opzet niet zo ver in de bosjes zaten, want het gaat er waarschijnlijk om dat ze betrapt worden <<)

The Art of Riding: Keeping a horse between you and the ground

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie