Moderators: Muiz, NadjaNadja, ynskek, Essie73, Ladybird, Polly, Firelight
DuoPenotti schreef:Daar zou ik persoonlijk geen moeite mee hebben als ze verder gezond zijn.
Maar die voeten zou me meer zorgen geven.
Edit ik lees nu de reden van nu al adoptie.
En zonder dit erbij te zeggen vind ik je post echt wel heel flauw.
Heeft mijn inziens een goede reden
MarjanB schreef:Ik kan het bericht niet lezen, want geblokkeerdmaar een dun paard dat naar wat ik hier lees geen makkelijk karakter heeft? Dat klinkt me eerder als pijn
StalNollie schreef:Ik zeg niet dat het niet goed is dat ze eerlijk zijn
... Ik vind het niet goed dat ze zo'n dier nu al aanbieden. Je krijgt hooibalen gedoneerd om die aan dat paard te voeren!.
StalNollie schreef:DuoPenotti schreef:Daar zou ik persoonlijk geen moeite mee hebben als ze verder gezond zijn.
Maar die voeten zou me meer zorgen geven.
Edit ik lees nu de reden van nu al adoptie.
En zonder dit erbij te zeggen vind ik je post echt wel heel flauw.
Heeft mijn inziens een goede reden
Daar hoor je als stichting op te schakelen. Je krijgt donaties voor dit paard om dit paard dikker te krijgen. Dan moet je daar wat mee. Dan moet je het tijdelijk verhuizen /elders een plekje zoeken(en niet al aanbieden voor adoptie). Zo'n paard houd je gewoon nog onder je hoede.
Nyaleti schreef:Ik zag een reclame (voor donaties) voorbij komen met dit paard, oudste reactie was 12 weken oud. Beestje staat er dus al 3 maanden en is echt wel aangekomen in die tijd.
Ben ook wel benieuwd wat ze hiervoor vragen.
Little_Gift schreef:Wat is daar dan zo vreemd aan? Ze geven het verhaal er eerlijk bij. Zij hebben ze ook maar zo binnen gekregen hé.
En op de foto zetten, dat kan toch allemaal? Wel op kosten adoptant maar het kan wel
Gebruikers op dit forum: 2IJsjes, Afanaisa91, Emj_23, Esther, Freekfuchs, greendragon, ImkeTarek, leonie1988, Manadeluca, Mo_Noah, Moonlight91, MyLittleAnna, nardxash, sommodore, SunnyHorse, tienus63, turtlelito, vikawiek, xrobbiee, xYaartje en 18 bezoekers