Moderators: Essie73, Muiz, NadjaNadja, Maureen95, Firelight
Cer schreef:Op zich is met een vliegtuigje vliegen niet supergek toch?
Ibbel schreef:Wat had de beste man nou eigenlijk willen 'influencen' met deze stunt? Maw, wat wilde hij 'verkopen' aan de goegemeente? De fotograaf? Een te huren stuntvliegtuig? Te huren sportauto's?
Ik vraag me dan echt af of zoiets daadwerkelijk 'influence' (maw: gedragsverandering - welk dan? - bewerkstelligen/koopgedrag veranderen) geeft...
Lieser schreef:Ineke2 schreef:De gemeente had de buurtbewoners moeten informeren. Niet Joel die kan er niet veel aan doen.
Volgens mij is het andersom. Joel wil iets, dus die moet zorgen dat alles goed geregeld is. De gemeente toetst alleen of iets kan.
Lieser schreef:Ineke2 schreef:De gemeente had de buurtbewoners moeten informeren. Niet Joel die kan er niet veel aan doen.
Volgens mij is het andersom. Joel wil iets, dus die moet zorgen dat alles goed geregeld is. De gemeente toetst alleen of iets kan.
Citaat:"Dat er meerdere auto’s met veel kabaal én een stuntvliegtuig zouden komen, wisten we niet. Achteraf hadden we moeten doorvragen. Dan hadden we dit nooit toegestaan.” Al was Harry dinsdag niet de havenmeester van dienst.
Shimar schreef:Niet-paardenmensen hebben absoluut geen idee wat ze hiermee aanrichten en zullen dit helaas ook nooit meenemen in hun vooronderzoek. Het ontbreekt ze waarschijnlijk aan empathisch vermogen. Degene die de vergunning afgeeft is verantwoordelijk en daarnaast lijkt het me niet meer dan normaal dat de piloot ook wel een rustigere locatie had kunnen zoeken.
Gebruikers op dit forum: BingBot, Briiet, DotBot, mizuhi21, Ubermetrics en 8 bezoekers