Moderators: Essie73, Muiz, NadjaNadja, Maureen95, Firelight
Jolien87 schreef:Belladonna1 schreef:Dat hij cel krijgt ie goed . Maar misschien moest hij even weg om ergens te helpen . Als je een stal runt kun je niet op veel plekken tegelijk zijn . Maar ik snap alle kanten
Heb je ook gelezen hoe de beste man de zaak heeft proberen af te handelen?
Melzazu schreef:Hij hoeft dus niet de bak in hè. De straf is voorwaardelijk dus meer iets als: foei niet nog een keer doen hè.
Die vervalste handtekening is echt heel erg vind ik. Dan wist je precies wat je aan het doen was toch?
Jolien87 schreef:Zo dan, da's lekker.
Ik vraag me bij dat soort mensen altijd af: als ze zo met mensen omgaan, hoe zal het dan gaan als één van de dieren een keer dwarsligt?
Jolien87 schreef:Zo dan, da's lekker.
Ik vraag me bij dat soort mensen altijd af: als ze zo met mensen omgaan, hoe zal het dan gaan als één van de dieren een keer dwarsligt?
Melzazu schreef:Hoe bedoel je proeftijd?
Er staat toch 8 maanden voorwaardelijk?
Of wat bedoel je precies?
Ibbel schreef:Melzazu schreef:Hoe bedoel je proeftijd?
Er staat toch 8 maanden voorwaardelijk?
Of wat bedoel je precies?
Hij krijgt 8 maanden (voorwaardelijk) celstraf, als hij binnen een x aantal jaar (de proeftijd) opnieuw in de fout gaat (de voorwaarde). Die x aantal jaar is niet bekend. Is dat 2 jaar, is dat 10 jaar?
Een voorwaardelijke celstraf heeft altijd een looptijd (x aantal maanden cel) en een proeftijd (het aantal jaren dat iemand zich moet gedragen, omdat anders die celstraf ingaat)
Gebruikers op dit forum: _mobo_, DotBot, Eefje_Sammy, Emperor, Grimordeal, JoyenUnory, kamsel, Kaplaars, Koko12345, Lijsken, manubres, mellamoshan, Pieneappel, PipMarly, ponyhobbelen, sannedeedee1, Sasqiua, Tamara1991 en 20 bezoekers