Moderators: Essie73, Muiz, NadjaNadja, Maureen95, Firelight
kyrkelover schreef:Het waarom is ook iets wat wij ons afvragen. Het lijkt niet op iets van een kwajongens streek want dan ga je niet eerst een paar minuten staan kijken tot het hard genoeg fikt...
Jolliegirl schreef:Wat vreselijk!!
Ik heb je een pb gestuurd om een financiële bijdrage geleverd aan je.
Mocht je ervoor open staan kan er vast een crowdfunding worden gestart, als die er niet al is.
pillow schreef:Jolliegirl schreef:Wat vreselijk!!
Mocht je ervoor open staan kan er vast een crowdfunding worden gestart, als die er niet al is.
Is ze niet verzekerd dan? En als de dader gepakt wordt draait die voor de kosten op.
anca schreef:Wat erg en wat schrikken. Gelukkig zijn de paarden er goed afgekomen.
Over de crowdfunding. Ik heb begrepen van een vriendin die het ook een keer nodig had voor haar dieren dat er enorm veel aan de strijkstok blijft hangen. Dat het dus beter recht streeks overgemaakt kan worden en dus alles goed terecht komt
anca schreef:Wat erg en wat schrikken. Gelukkig zijn de paarden er goed afgekomen.
Over de crowdfunding. Ik heb begrepen van een vriendin die het ook een keer nodig had voor haar dieren dat er enorm veel aan de strijkstok blijft hangen. Dat het dus beter recht streeks overgemaakt kan worden en dus alles goed terecht komt
pillow schreef:Jolliegirl schreef:Wat vreselijk!!
Is ze niet verzekerd dan? En als de dader gepakt wordt draait die voor de kosten op.
kyrkelover schreef:anca schreef:Wat erg en wat schrikken. Gelukkig zijn de paarden er goed afgekomen.
Ik geloof inderdaad wel dat er 1 belasting over betaalt moet worden en 2 een afdracht aan de site zelf.
Er blijft in ieder geval niks aan de strijkstok van mijn vriendin hangen, zij doet dit belangeloos.
Dreamboy schreef:pillow schreef:
Weer zo'n rare reactie. Als zij dit wil doen, laat haar dan. Je hoeft niets te geven toch?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 bezoekers