Gewonde bij DSP-keuring nadat jonge hengst het publiek inspringt

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Sizzle

Berichten: 35602
Geregistreerd: 21-04-06
Woonplaats: Zwitserland

Re: Gewonde bij DSP-keuring nadat jonge hengst het publiek inspringt

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-23 22:40

Een inkoppertje, dat niet alleen de voorbrengers maar ook de toeschouwers een cap op moeten.

Hopelijk houdt niemand er wat aan over.


Sizzle

Berichten: 35602
Geregistreerd: 21-04-06
Woonplaats: Zwitserland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-23 16:12

Haha, ja de eigenaar van mijn verzorgpaarden vroeger had goede springlijntjes. Die kon je echt niet altijd perse in de buitenbak losgooien :+
Op den duur wilde een potentiele koper een vrijsprong zien. Hebben ze overal rood-wit lint flink boven het hekwerk gespijkert op serieuze hoogte. Paard nam het sprongetje, galloppeerde door, nam het rood-witte band opstakel en stond binnen no-time achterop de wei (10 minuten lopen) _O-


Sizzle

Berichten: 35602
Geregistreerd: 21-04-06
Woonplaats: Zwitserland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-23 12:48

Pareltjes schreef:
Sizzle schreef:
Een inkoppertje, dat niet alleen de voorbrengers maar ook de toeschouwers een cap op moeten.

Hopelijk houdt niemand er wat aan over.



.............

En bubbeltjesfolie, bodyprotector, knie en elleboogbeschermers. Het moet net zo veilig worden als borduren.

Werken met paarden is en blijft een risicosport! Voed je dieren ( en mensen ) op, fok stabiele karakters en wat niet deugt laat je thuis of plakt er nog 1 jaar training aan vast. En zelfs met alleen brave dieren, en keurige mensen in de ring bestaat er altijd kans op onverwachte ongelukken. Het is nu eenmaal geen borduursport.

Hopelijk komt het met iedereen goed,en is er geen blijvend letsel.


Blijkbaar had ik er een smiley bij moeten zetten :')


Ik dacht dat het met „inkoppertje“ wel duidelijk was dat ik niet serieus was :o


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: afkepieteke, amber15, Jade91, Lightninggg, Loe_Loe, Lyona, maitestar23, Manieki, Natascha, noor14, Steppe, Valentinotje, willievdh, zwanepol en 40 bezoekers