Opdringerige konikpaarden Oostvaardersveld geslacht

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Ilse_123

Berichten: 3767
Geregistreerd: 17-05-08
Woonplaats: Haaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-21 20:53

Prima actie van SBB, actie ondernemen ipv dieren laten creperen onder het mom van 'natuur'. Hopelijk ook geschikt voor menselijke consumptie, mooier scharrel vee kan je niet hebben denk ik zo.

En qua voeren, mensen zijn egocentrische wezens die 'dat zelf wel even bepalen', leuk aaien en selfies maken!
Overigens erger ik me vreselijk aan al het aaien en voeren op verschillende plekken, tot dierenparken aan toe!


Ilse_123

Berichten: 3767
Geregistreerd: 17-05-08
Woonplaats: Haaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-21 20:58

_San87_ schreef:
Ilse_123 schreef:
Prima actie van SBB, actie ondernemen ipv dieren laten creperen onder het mom van 'natuur'. Hopelijk ook geschikt voor menselijke consumptie, mooier scharrel vee kan je niet hebben denk ik zo.

En qua voeren, mensen zijn egocentrische wezens die 'dat zelf wel even bepalen', leuk aaien en selfies maken!
Overigens erger ik me vreselijk aan al het aaien en voeren op verschillende plekken, tot dierenparken aan toe!

Je weet dat ze enkel en alleen geslacht zijn omdat de dieren opdringerig zijn, niet omdat ze mogelijk creperen?


Pardon, verkeerde stuk van Flevoland. Maar nu is er wel ruimte voor een groepje vanaf het andere stuk. Alsnog niks mis met slachten in mijn ogen.


Ilse_123

Berichten: 3767
Geregistreerd: 17-05-08
Woonplaats: Haaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-21 21:11

Geloof me, ik maak dagelijks mee dat de gigantisch grote borden met 'niet voeren' volkomen en opzettelijk worden genegeerd. Mensen hebben er complete schijt aan, algemeen bekend, zet dan geen pony's in een doorloopgebied.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 47 bezoekers