Het doorgeefstokje van september: Hiraeth

Moderators: xingridx, Essie73, Muiz, NadjaNadja, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-21 10:31

Wouw Hiraeth, ik ben zo trots op je. Je bent nog zo'n jong mens en dan al in staat om zo een wijs en volwassen stuk te laten lezen aan ons over hoe jij met belangrijke kwesties in je leven omgaat. Ik vind het echt heel heel indrukwekkend en neem een diepe hoed voor je af Chapeau!!

En dat je een toffe gast bent, dat wist ik al vanuit je topic "ik ben transgender". Ik vind dat je heel erg veel bereikt heb, als man als mens en je jezelf enorm ontwikkeld hebt, van kind naar jongen met alle emoties van dien gezien je transgender zijn en het foute lichaam hebben → tot jong volwassen man zijn van nu met wel het juiste lichaam.

Ik vind dat jij heel juist en mooi hebt laten zien dat ons lichaam een soort "jas" is die niet altijd past bij wie we zijn als mens. Je hebt het lef, "de ballen" gehad, ook al kon je bijna niet anders→ om jezelf op alle fronten te gaan worden en te zijn. Je hebt het lef gehad om je oma een hartverzakking te bezorgen→ hetgeen je niet gelukt is }> → onderschat oma's niet is bij deze een wijze les voor alle jongeren :j en je hebt het lef gehad om hier op Bokt je kwetsbaar op te stellen en je zeer persoonlijke route naar volwassen worden op te schrijven en te gaan voor een lichaam passende bij wie je werkelijk bent te delen met ons.

Jij hebt daarmee, door wie jij bent, laten zien dat de wereld ook mooi kan zijn. Dat social media ook fijn en lief kan zijn, want je hebt prachtige reacties gehad in je topic, meerdere moeders , jongeren hebben zich kwetsbaar durven opstellen en hun ervaringen rondom identiteit en transgender zijn te delen met jou en dus ook met het grotere publiek van Bokt. Jouw topic vind ik één van de pareltjes van de topics die Bokt heeft voorgebracht de laatste jaren.

Ik vind het heel erg fijn om te lezen dat jezelf ook wat steun aan je topic hebt ervaren. Want dat is natuurlijk het allerbelangrijkste ervan.

Tja en verder→ eigenlijk overbodige woorden→ "ga zo door"! En ik wens je, zoals je weet, echt al het geluk toe in de toekomst. En je weet, ga je ooit op vakantie in Zuid Frankrijk en je komt in de buurt, dan ben je altijd welkom hier. Ik denk dat je dat wel al wist.
Knuffel Hiraeth :*

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-21 17:13

Hiraeth schreef:
Wat een vriendelijke reacties! Pien, Frankrijk trekt me echt totaal niet, maar omdat jij er woont moet ik wel een keertje langskomen. :D

Je kunt wel merken dat ik de tijd had deze maand. :')

Hou ik je aan! +:)+

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie