Bokkers leggen uit: Rijden met NAH, met Ayasha

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

AmyII

Berichten: 7543
Geregistreerd: 22-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Re: Bokkers leggen uit: Rijden met NAH, met Ayasha

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-21 13:43

Wat heb je jouw verhaal mooi verwoord Ayasha!

Als eerst wil ik toegeven dat ik ‘pas’ bij de groep mensen die je is gaan ‘volgen’. Ik dan niet zichtbaar of erg aanwezig maar ik heb me wel altijd in je geïnteresseerd. Jouw ‘verhaal’ (ik weet even geen beter woord) sprak en spreekt me erg aan, zeker met hoe je ermee om gaat en hoe je alle kanten bespreekbaar maakt (zowel positief als negatief). Dat getuigt voor mij van kracht.

Dit artikel toont dat nog maar weer eens (naast alle andere manieren hoe jij jouw kracht tentoonstelt): ondanks dat je ook de moeilijke/ donkere kanten van jouw leven een duidelijke plek geeft in jouw verhaal is het niet zwaarmoedig of meelijwekkend geworden, waarvoor respect.

Het stuk over het ‘schuldgevoel’ dat jij ervaart omdat je niet kan werken raakt mij diep. Het zijn nl inderdaad niet de profiteurs die “getroffen” worden door uitspraken van buitenstaanders (wat was dit een eye-opener voor mij!) maar de mensen die echt niet meer kunnen (om wat voor reden dan ook). Ik worstel daar veel mee, met name nu ik zelf ziek thuis zit. De maatschappij holt (racet eigenlijk) wel door en ik kom gewoon niet goed mee. Een gevecht waar ik helaas nog niet mee om heb leren gaan.

Bedankt voor het delen van jouw verhaal, het heeft me echt de ogen geopend.

het komt allemaal goed, wacht nou maar af wat de tijd met je doet
het is nu nog te vroeg, want alles wat groot is begon ooit klein...
Je hoeft niet meteen een Vlinder te zijn...

Y;(


AmyII

Berichten: 7543
Geregistreerd: 22-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Re: Bokkers leggen uit: Rijden met NAH, met Ayasha

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-21 13:08

Al of niet paardgerelateerd, ik ben gek op blogs dus ik ga je blogs eens rustig lezen wanneer mijn energie weer wat op peil is, de website staat in mijn leeslijst in elk geval.

het komt allemaal goed, wacht nou maar af wat de tijd met je doet
het is nu nog te vroeg, want alles wat groot is begon ooit klein...
Je hoeft niet meteen een Vlinder te zijn...

Y;(

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Rianneko, Samantha89, Tinkermuts en 55 bezoekers