Bokkers leggen uit: Rijden met NAH, met Ayasha

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

petraaken

Berichten: 44201
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (Belgiƫ) provincie West-Vlaanderen

Re: Bokkers leggen uit: Rijden met NAH, met Ayasha

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-21 09:59

Ik wist dat je een hersenbloeding hebt gehad en dat je lichaam niet helemaal meer functioneert als voor heen maar in hoeverre dat invloed heeft mentaal of fysiek kon ik mij geen voorstelling van maken.

Denk dat je het schoolvoorbeeld bent van je ziet aan de buitenkant niet wat er binnenin allemaal stuk is. Kan me verdikke ook voorstellen dat het mentaal lastig is dat je lichaam niet meer is zoals voorheen. Moet verdomd lastig zijn op sommige momenten dat je hoofd de dingen niet meer zo snel verwerkt als vroeger. Gezien de huidige arbeidsmarkt al voor gewone gezonde mensen wel eens moeilijk te volgen is kan ik in jou geval echt begrijpen dat mee doen op de arbeidsmarkt geen optie meer is. Zelfs al zou je het zo graag willen. Je bent duidelijk een vechter en dat is positief maar dat vechtertje moet ook even rust pauzes nemen. Geniet maar lekker van de kleine man nu.


petraaken

Berichten: 44201
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (Belgiƫ) provincie West-Vlaanderen

Re: Bokkers leggen uit: Rijden met NAH, met Ayasha

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-21 10:06

kleine toevoeging. Zou paralympische proeven niet iets zijn voor jou? Heb toen ik zelf nog wedstrijden reed een paar keer paralympische ruiters aan het werk gezien waarvan ik eerst niet wist dat ze een soort handicap hebben. Als je ze naast het paard bezig zag en tijdens het rijden kon je aan hen ook niets zien en veel van die Grade IV ruiters en amazones rijden ook gewone reguliere wedstrijden. Oa Michele George en Ulrike Dekeyzer. Vooral de laatste genoemde amazone was ik verbaasd te horen na enkele jaren dat ze parawedstrijden ook reed.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 2IJsjes, _San87_, Amazonbot, Barb, hagelslag, jildou1979, LiannePuthzy, Lisanne_S, Pjotar, sasja0705, sjaslique, Sunau, Syzygy, xJolijn en 73 bezoekers