Terugkijktip: bekijk hier de winnende NK-Kür van Gal

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Cowgirl

Berichten: 23736
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-21 11:16

ik ben afgehaakt na de 2e piaf.... -O-

' On bended knee is no way to be free'
Peter R de Vries.


Cowgirl

Berichten: 23736
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-21 19:30

bigone schreef:
Wanneer ze vanuit de knhs aangeven in te zetten op de happy athlete en je ziet dit, tja. En zo zijn er meer, Gal lijkt met zijn nakomelingen van Totilas wanhopig op zoek te zijn naar de magie van toen maar het begint steeds meer af te brokkelen wanneer dit de manier is.
Ook juryleden zouden zich zwaar achter de oren moeten krabben bij deze manier van rijden.


Precies zo denk ik er over en zo'n gevoel geeft het ook.
Maar ik heb ook heel erg het gevoel dat het er allemaal maar even in gepusht is vanwege de spelen. (stuk oud zeer omdat het met Totilas misgelopen is door de verkoop??)
Naar mijn idee had dit paard meer tijd moeten krijgen, op zijn 12e kan hij ook nog naar de spelen en op zijn 16e ook.

' On bended knee is no way to be free'
Peter R de Vries.

Cowgirl

Berichten: 23736
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-21 20:30

bigone schreef:
carika schreef:
Nu ga ik misschien wel off-topic maar vind Glock sowieso wel een bijzondere sponsor. Een bedrijf dat geld verdient met wapens... en die paarden gaan dan vervolgens voor NL starten.
Misschien is het overdreven maar ik vind het wel raar.

Ik de k dat dit een manier van Glock is om topruiters aan hun te binden. Zet een grote super trainings en fok faciliteit neer, budget voor paarden geen probleem en huur de op dat moment ruiters in die wat gebracht hebben de jaren er voor. En dat in het land waar veel gefokt word en alle lijnen kort zijn. Met geld is alles te koop, het complex bij Glock thuis is helemaal om te watertanden. Wat betreft petitie, haalt niets uit. Pas een flinke afgang op de OS kan wat veranderen.


En als we er nog meer een aandeel aan willen geven gaan we niet meer als publiek op de tribune zitten.

' On bended knee is no way to be free'
Peter R de Vries.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, ElCid, HopeMyDay, Nustice, Tinkermuts en 87 bezoekers