Topklasseringen amazone Dinja van Liere in München

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Elisa2

Berichten: 37040
Geregistreerd: 31-08-04

Re: Topklasseringen amazone Dinja van Liere in München

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-21 14:53

Top prestatie in dit sterke deelnemersveld! Goede instelling ook, bij zichzelf blijven, goed rijden en de paarden goed voor elkaar hebben. Ik ben heel benieuwd hoe ze het op het NK en Rotterdam gaat doen.

''De echte discipel van de rijkunst heeft niet de erkenning door andere mensen nodig maar veel meer het gevoel om met zijn paard een te zijn. Ontbreekt deze harmonie, dan ontstaat in het beste geval volmaakte techniek, maar er ontstaat nooit volmaakte (rij)kunst.''

-Kurt Albrecht-


Elisa2

Berichten: 37040
Geregistreerd: 31-08-04

Re: Topklasseringen amazone Dinja van Liere in München

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-21 15:10

Dat zijn ze niet voor niks denk ik..ze rijdt daar in het hol van de leeuw. Ik ben heel benieuwd naar beeldmateriaal.

''De echte discipel van de rijkunst heeft niet de erkenning door andere mensen nodig maar veel meer het gevoel om met zijn paard een te zijn. Ontbreekt deze harmonie, dan ontstaat in het beste geval volmaakte techniek, maar er ontstaat nooit volmaakte (rij)kunst.''

-Kurt Albrecht-


Elisa2

Berichten: 37040
Geregistreerd: 31-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-21 08:44

manubres schreef:
Elisa2 schreef:
Top prestatie in dit sterke deelnemersveld! Goede instelling ook, bij zichzelf blijven, goed rijden en de paarden goed voor elkaar hebben. Ik ben heel benieuwd hoe ze het op het NK en Rotterdam gaat doen.


Ik ben ook benieuwd hoe er gepunt gaat worden tov de gevestigde orde...Ze kunnen nu niet ineens lage punten gaan geven nu zij zich internationaal bewezen heeft.


Inderdaad, dit zou weleens een hele slimme zet van haar geweest kunnen zijn om hier te starten.

''De echte discipel van de rijkunst heeft niet de erkenning door andere mensen nodig maar veel meer het gevoel om met zijn paard een te zijn. Ontbreekt deze harmonie, dan ontstaat in het beste geval volmaakte techniek, maar er ontstaat nooit volmaakte (rij)kunst.''

-Kurt Albrecht-


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, Apple, Bretsa, Esther_r20, herous, IASCrawler, jerinab, JoyenUnory, Larislaatje, MyWishMax, nikysa90, Roodvos, SemrushBot, Supervixen, Tinkermuts, xXutopiaXx en 72 bezoekers