Vrouw getrapt door paard na hersenbloeding

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Nikass

Berichten: 16551
Geregistreerd: 27-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-21 20:19

Allereerst: heel heftig uiteraard! Maar dat er meteen een verklaring wordt gegeven waarom het paard gericht getrapt heeft vind ik wel knap... Wat zijn redenen dat een paard gericht trapt? Klopt die theorie om een zwakke uit de kudde eruit te willen werken en dat ze haar als onderdeel van de kudde zagen? Ik betwijfel dat ten zeerste.


Nikass

Berichten: 16551
Geregistreerd: 27-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-21 21:22

pillow schreef:
Nikass schreef:
Allereerst: heel heftig uiteraard! Maar dat er meteen een verklaring wordt gegeven waarom het paard gericht getrapt heeft vind ik wel knap... Wat zijn redenen dat een paard gericht trapt? Klopt die theorie om een zwakke uit de kudde eruit te willen werken en dat ze haar als onderdeel van de kudde zagen? Ik betwijfel dat ten zeerste.

De partner heeft het kennelijk gezien en die geeft die verklaring. Ik denk niet dat het aan jou is om dat tegen te spreken.


Doe even niet zo belachelijk wil je?
Dat zij een veronderstelling hebben is prima, maar dat maakt toch niet dat ik het voor waar moet aannemen?


Nikass

Berichten: 16551
Geregistreerd: 27-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-21 21:45

Ik begin helemaal geen discussie? Ik vraag wat een verklaring kan zijn om gericht getrapt te worden. Het is me namelijk zelf overkomen maar ik was gewoon gezond en functioneerde normaal.

Nikass

Berichten: 16551
Geregistreerd: 27-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-21 11:50

Uit het artikel maak ik niet op waar het paard haar geraakt heeft. Daar hangt natuurlijk veel van af, en ook van welke schade ze overhoudt aan de hersenbloeding. Daar valt nu nog niks over te zeggen lijkt me, behalve dat het ernstig is.

Nikass

Berichten: 16551
Geregistreerd: 27-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-21 14:26

Ik aan Stefanie Luning, al is dat ook wel weer een heel ander ongeluk.

Edit: wat een heftig verhaal van Larissa Dumont!

Nikass

Berichten: 16551
Geregistreerd: 27-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-21 21:47

Ik ken haar niet persoonlijk hè, maar ik zag een filmpje dat ze een getalenteerd springruiter was, en dat tijdens het rijden haar paard struikelde en zij samen vielen, waarbij het paard op haar terecht kwam.
Ze heeft (oa?) hersenletsel opgelopen.
Ik weet niet hoe het momenteel met haar gaat.

https://www.google.com/url?sa=t&source= ... Ffk1Mzj8vF


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Clien_, CharlieVM, diemth, EmptyWords, Facebook, GoogleAdsense, herr_balou, jazzejam, JitskeJeldau, karibu, michaz81, Pieneappel, Relserk, Riviera87, sasja0705, Siers83, sterregoud, Stybba en 22 bezoekers