Kijktip: Besmet! Het verhaal van fokker Marijke Zomer

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Tymone

Berichten: 899
Geregistreerd: 05-03-15
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Kijktip: Besmet! Het verhaal van fokker Marijke Zomer

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-21 20:59

Ik heb nooit iets te verbergen. Als het kut is zeg ik het ook gewoon. Overigens is/was hier laatst een bedrijf in de buurt die wel open was over wat er aan de hand was. Ik zeg petje af, ze kunnen er zelf ook niks aan doen.


Tymone

Berichten: 899
Geregistreerd: 05-03-15
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-21 21:37

heidy_wilco schreef:
Tymone schreef:
Ik heb nooit iets te verbergen. Als het poedersuiker is zeg ik het ook gewoon. Overigens is/was hier laatst een bedrijf in de buurt die wel open was over wat er aan de hand was. Ik zeg petje af, ze kunnen er zelf ook niks aan doen.


Dat zijn juist de bedrijven waar ik naartoe zou gaan. Het is jammer, kan gebeuren, maar het is gewoon goed en eerlijk als je het naar buiten brengt. Geen spelletjes, gewoon de waarheid, dat zijn mensen met wie je toch juist zaken wilt doen?


Helemaal mee eens. Heb zelf een aantal x een veulen daar gehad en zou een jong paar of ene drachtige merrie er morgen weer neerzetten

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 996981, beert, Cas10, Ekeif96, fierefluiter, Googlebot, Hanneke184, Kirrietje, larapurdy, Letsdunit, maj0, mce, Mette, NadjaNadja, NinaZ, Varekaj, XxMariellexX en 36 bezoekers