Het 2e doorgeefstokje van april: Suzanne F.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Suzanne F.

Berichten: 49166
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-21 08:35

Rocamor schreef:
Wat een leuk stuk Suzanne!

Ik herken je inderdaad van Stravinsky (vond dat altijd zo'n gave hengst) en Lotje en Votje. Had je ook niet een hengst (die niet oud geworden is uit Lotje? Of haal ik nou jou en Mer1980 door elkaar?

Leuk dat het stokje naar Lorette gaat.


Dat klopt. Ik heb na Votje een Ferro hengst uit Lotje gefokt, Zotje. :+
Deze liet ik met 2,5 jaar keuren en bleek niet goed op de foto. Die heb ik meteen op de kliniek achtergelaten. Ik vermoed dat dit te maken heeft met de opfok waar ik hem naar toe heb gebracht maar daar heb je op dat moment niks meer aan.

Dank voor de leuke reacties al. Ik vond het best moeilijk om het weer op te halen en vooral om door de foto’s te gaan. Ik merk dat ik het allemaal toch wel weg heb geduwd en er bewust niet meer aan denk.
Ik heb nu gewoon een ander leven en vind dat je je zegeningen moet tellen. Al is het dan niet met paarden.

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"



Suzanne F.

Berichten: 49166
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-21 09:18

Babootje schreef:
Heftig je verhaal over de identiteitsfraude. Ben je er nog achtergekomen (of een vermoeden van) wie het was en wat de beweegredenen waren om dat te doen?


Jazeker, maar daar plaats ik hier niks over. En gebeurd is gebeurd, dat is geweest. Het heeft veel impact gehad op mijn leven maar heeft me ook weer sterker gemaakt zullen we maar zeggen.

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"

Suzanne F.

Berichten: 49166
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-21 13:48

Lorette: Zo erg kan je eerste bericht toch niet zijn geweest? }>
En jij zal vast jonger zijn geweest dan ik toen je op Bokt kwam.

Ja met de online wedstrijd waren we onze tijd ver vooruit! Was leuk en ging prima zo. Als je nog eens zoiets hebt dan wil ik het wel weer doen hoor!

Dank allemaal voor de lieve reacties.

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"

Suzanne F.

Berichten: 49166
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-21 07:35

Ja dat clubkampioenschap was echt wel superleuk. Ik schaar het niet onder Penny herinneringen maar wel een van de leukste jeugdherinneringen. En crossen door het land van boer Bos waar Meneer Vermeulen zo boos over werd. Nu staat Galecop op de weilanden waar we rond crossten.

En stalking wil ik het niet noemen. Echt gestalkt heeft ze me niet. Ik had het op dat moment niet eens door. Ik heb het ook zelf gefaciliteerd, er was heel veel over me te vinden. Qua informatie en e-mailadres maar ook wat ik dagelijks meemaakte. Het is maar een korte periode geweest, enkele weken. Toen ze had wat ze wilde heeft ze haar account op inactive gezet. De nasleep is wel heel lang geweest, jaren zelfs. Heel naar.
Dus laat het voor allen een goede les zijn. Kijk uit met social media, scherm alles af en plaats niet teveel informatie.

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"

Suzanne F.

Berichten: 49166
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-21 11:01

parnassia schreef:
Mooi om te lezen, en dappere keuzes gemaakt. Snap je instelling dat je er voor gaat òf dat je er mee stopt.

Uit je bijdragen spreekt echter zoveel kennis, dat ik hoop dat je ooit een mogelijkheid ziet om weer bv als instructrice? deels aan de slag te gaan. Je hoeft niet alle leerlingen aan te nemen dan, kies wie bij je past. De liefde voor het paardenvak is volgens mij echt niet weg en mensen met vakkennis en passie zijn broodnodig!


Dank je wel. Ik vind dat je als instructrice wel er meer echt ‘in’ moet staan. Ik wil wat ik verkondig daar in de baan ook in de praktijk kunnen brengen en geloofwaardig kunnen zijn. Dat ik het zo voor kan doen als het nodig moet zijn. En als je al 8 jaar niet meer op een paard hebt gezeten is dat niet het geval. Ook ben ik niet meer zo op de hoogte van alle reglementen en vernieuwingen. Ik wil geen instructrice zijn die is blijven hangen in het verleden. :)
Maar.... ik ga waarschijnlijk wel weer jureren maar dan bij Weallride. Even kijken hoe dat bevalt en of ik daar plezier uithaal. Het zijn in ieder geval ruiters die zich opgeven uit oogpunt van de vraag om feedback en niet uit de jacht op winstpunten omdat die daar niet te krijgen zijn. Dit is een hele andere insteek dan bij de KNHS en ik vermoed daar ook gemotiveerde ruiters aan te treffen met zelfreflectie. Dus ik ben benieuwd.

Dank allen voor de lieve reacties. Bij aanvullende vragen mag je altijd PB-en. :)

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Coline28, Esther, flora, Googlebot, Hobbyhorse, Lizzy__87, MissWeenie, spookyskippy, StefanieT en 55 bezoekers