13 pony's op kunstgras hockeyclub: 'We schrokken ons rot'

Moderators: Firelight, Essie73, Muiz, NadjaNadja, Dani

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-20 11:50

Bianca41 schreef:
ik schrok nog meer van het inladen van die shets.Als je er zoveel in een trailer heb dat je deur niet goed dicht kan zit er toch iets niet goed. Er is weinig respect voor die dieren.

Tja als er eentje halverwege weer keert dan gaat de hele groep mee, probeer dan maar eens 13 pony's tegen te houden. Trailer stond niet helemaal in beeld, dus als het te klein is daar kan ik niet over oordelen. Maar deze manier van inladen wordt in veel gevallen gebruikt bij paarden zonder halsters, is velen malen makkelijker dan ze allemaal te moeten vangen en halsteren. Het is inderdaad wel een boerse manier van inladen, maar goed ze staan dan nu ook tijdelijk bij een boer die ze heeft opgevangen. Zo te zien op het filmpje, trailer is wel even heel kort in beeld is de trailer groot genoeg voor de hele kudde. Maar ik gok dat de eersten halverwege de trailer dachten "Ja doei" en zich weer omdraaiden waardoor de rest ook weer in de achteruit ging. :+

Het lijkt ook wel een opfok, zitten veel dieren tussen die jong van bouw zijn.

Alex en Jorie houden van Strooigoed!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie