Internationale topruiters willen dressuurhoedje behouden

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

NatasjavE

Berichten: 30864
Geregistreerd: 21-04-04
Woonplaats: De Bilt

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-20 22:51

pumpina schreef:
Kan er geen cap komen met hoed eromheen gemaakt? :D


Ah nee zeg. Goed bedacht....

Maar naast het veiligheidsaspect mag het ook moderner. Die hoedjes staan sullig. (Vind ik)

Gewoon een mooie cap in een mooie kleur met bijpassend jasje/shirt.
Laatst bijgewerkt door NatasjavE op 25-10-20 22:52, in het totaal 1 keer bewerkt

That awkward moment when someone yells at you for clicking your pen and you have to click it one more time to use it....


NatasjavE

Berichten: 30864
Geregistreerd: 21-04-04
Woonplaats: De Bilt

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-20 11:42

lotje5lotje schreef:
Ik heb ook ooit met hoed en rijrok gereden, als ik er nu op terug kijk is het een belachelijk pakje om in te sporten :D . Eigenlijk is het een kostuum van eeuwen terug, een rijrok met pandjes, plastron en hoge hoed.
Ik denk dat een buitenstaander er ook vreemd tegenaan kijkt.
Ik vind helmplicht een goed plan, en de jasjes mogen wat sportiever!


Het draagt mijn inziens ook bij aan het imago dat paardrijden geen sport is. Je zit immers in je “zondagse” pak op die knol alleen maar een beetje deftig te zitten.

That awkward moment when someone yells at you for clicking your pen and you have to click it one more time to use it....

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Blue_flower, Brandje_04, christel0908, Connaisseur, Donderwolk55, Duran123, esje01, Facebook, Geralda1994, IASCrawler, Jacksie, michaz81, Selima, Serena_Milco, Sizzle, SJP, Talindos, xEva en 91 bezoekers