Bokkers leggen uit: Sidewinder Syndrome met ElCamino

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

ElCamino

Berichten: 8929
Geregistreerd: 01-03-05
Woonplaats: Naarden

Re: Bokkers leggen uit: Sidewinder Syndrome met ElCamino

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-20 17:45

Maartje1990.
Ik begrijp je reactie volkomen.
Als er enig idee was geweest van pijn bij Chico was het ook snel einde verhaal geweest.
Ik ben altijd iemand geweest die altijd riep bij zulke situaties dat het leven goed en lang was geweest en afscheid nemen goed was.
Echter, als je op dat moment komt en er is nog hoop dan pak je die kans, helemaal omdat je niet weet wat er loos is.

En als je hem nu ziet weet je dat het goed is zo.
En als ik hem in had laten slapen had ik er ook vrede me gehad want dan had je nooit geweten hoe goed hij eruit was gekomen.
Dus wat is wijsheid??? Dat weet je gewoon niet.

Ik ben blij dat ik wel doorgezet heb.. dat ik nu weet wat er mis is en dat het een leermoment is voor iedereen die dit meemaakt met zijn dier.

Vandaag vierden we zijn 32e verjaardag.. en Of hij er straks nog is ... geen idee.. we bekijken het per dag.


ElCamino

Berichten: 8929
Geregistreerd: 01-03-05
Woonplaats: Naarden

Re: Bokkers leggen uit: Sidewinder Syndrome met ElCamino

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-20 17:45

Serentiy350:❤❤❤

ElCamino

Berichten: 8929
Geregistreerd: 01-03-05
Woonplaats: Naarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-20 22:23

Dat begrijp ik Maartje.
En tja... waarom een paard met een ernstige peesblessure wél een jaar op rust... of een Hoefbevangen dier wél zolang laten doorlopen...
Ieder zijn keuze.
Het is lastig om van achter een scherm te bepalen of een dier nog kwaliteit van leven heeft of niet.
Ik hoop dat iedere eigenaar daar realistisch in staat óf mensen om zich heen heeft die aangeven wanneer het genoeg is.

ElCamino

Berichten: 8929
Geregistreerd: 01-03-05
Woonplaats: Naarden

Re: Bokkers leggen uit: Sidewinder Syndrome met ElCamino

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 14:31

Kijk !!!! Daarom is dit verhaal en mijn topic !!!!!
juist om mensen te attenderen op wat er mis kan zijn met je dier en juist omdat het zo onbekend is!!!

Fijn dat je wellicht nu weet wat er mis was.
En super dat je paard nog 3 jaar heeft geleefd, dat geeft mij ook weer hoop dat Chico nog even rond kan wandelen op deze aardkloot.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 3timesmom, amaniblauw, Larissajulia, moonfish13, NorwayFjord, Violaatje en 102 bezoekers