Verscherpte maatregelen paardensport (NL) (update)

Moderators: Hanmar, Princesj, Shanna, EvelijnS, Dani, ynskek, Mondy, Polly, Ladybird

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Marjo
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-20 22:23

Apple schreef:
Mooie heldere en zinnige maatregelen :-)

Ik weet niet of het nog past in de titel, maar misschien nog even NL er in zetten? Het staat in de eerste zin, maar in bijvoorbeeld Belgie zijn de regels veel strenger.

Overigens zou dit voor ons paardensporters niet zo moeilijk moeten zijn. Wij zijn al gewend aan af en toe een uitbraak van bijvoorbeeld Droes of Rhino waardoor je al extra voorzichtig bent met contact met andere paarden. Veel pensionstallen hebben al liever geen 'vreemde' paarden op het erf ivm met besmettelijke ziektes.
Voornaamste grote verschil is nu dat het gaat om 'de mens' en niet om 'het paard'.

Goed punt, heb het even toegevoegd. Niet zo charmant, wel zo duidelijk :)

A wise man once told me, 'family don't end in blood.' But it doesn't start there either. Family cares about you, not what you can do for them. Family is there, for the good, bad, all of it. They got your back, even when it hurts. That's family.
    Dean Winchester - Supernatural

Marjo
Lid Nieuwsredactie

Re: Verscherpte maatregelen paardensport (NL)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-20 20:45

In verband met een update vanuit de KNHS is dit artikel ook aangepast :)

A wise man once told me, 'family don't end in blood.' But it doesn't start there either. Family cares about you, not what you can do for them. Family is there, for the good, bad, all of it. They got your back, even when it hurts. That's family.
    Dean Winchester - Supernatural

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie