[BLOG] En toen vielen we in het Coronagat...

Moderators: Hanmar, Princesj, Shanna, EvelijnS, Dani, ynskek, Mondy, Polly, Ladybird

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wijsje

Re: [BLOG] En toen vielen we in het Corona gat..

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-20 08:07

Zeker herkenbaar, ook voor de particulier.
Dochter mocht voor het eerst naar Indoor Brabant en kampioenschappen in Ermelo wat niet door ging. Nou ja, dan maar promoveren en hopen op de buitenselecties.
Nu met de nieuwe maatregelen vallen die selecties ook in het water en moeten we al richting volgend indoorseizoen gaan denken volgens mij. Zie dan maar gemotiveerd te blijven om door te trainen.

Wijsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-20 13:10

kyrkelover schreef:
Maar neem bijvoorbeeld de dochter van Wijsje. Flink balen natuurlijk dat zulke kansen aan je neus voorbij gaan. Ook zij zal alles zeker in perspectief zien!
Maar het is wel zo dat voir genoeg kinderen het een vervroegde/vervelende afsluiting van bijvoorbeeld de ponytijd is.

Ga je daar dood aan, nee natuurlijk niet!
Maar alles kan best een aardige impact hebben al denk ik dat we er allemaal over eens zijn dat we vooral hopen hier gezond uit te komen.

Dat dus! Wij wonen midden in brabant dus zien uiteraard wat het virus teweeg brengt. Daarbij valt alles in het niet.

Neemt niet weg dat wij, net zoals veel mensen, balen van de restricties die daardoor nodig zijn.
Ik zou begin maart starten met een leuke baan, ingangsdatum is verschoven naar half april dus dat kost mij ontzettend veel geld ook. Maar afwachten of ik op die datum wel mag beginnen.
En ja, de teleurstelling van een kind is uiteraard maar bijzaak, hoort bij het leven en daar worden ze hard van. Maar je mag toch wel balen?
Paardje is topfit met 15 jaar. Binnen een jaar van de B naar de Z gereden en klaar voor de kampioenschappen. We hebben geen 20 paarden om uit te kiezen dus als het met deze volgend jaar niet meer lukt houdt het op.
Hindernissen hebben we zelf niet, trainen gebeurde op een andere locatie die nu gesloten is, lessen gaan niet door.

Ik vrees voor veel betrokken professionals, gaan bijvoorbeeld de wedstrijdlocaties dit financieel wel trekken? De maneges? De instructeurs? Professionele paardentransporteurs? Stalruiters, spring- of dressuurstallen enz?

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie