82% voor GLOCK’s Total US in Lichte Tour debuut

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

MariekeS_

Berichten: 4699
Geregistreerd: 17-01-08
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-20 19:55

Elisa2 schreef:
Total heeft juist zo'n super goed achterbeen dat deze altijd eerst komt en hij automatisch met de schoft omhoog loopt. Dat deed hij als 4 jarige al bij Dinja..


Op stand is zijn schoft ook wel echt een stuk hoger dan z'n kruis.
Krijg er geregeld een beetje een Duitse Herder idee bij als ik hem zie, ook al zie ik ook zeker wel gewoon heel veel talent.

Ik ben erg benieuwd naar de piaffe straks: of die zuiver en met behoud van takt zal zijn. Dan zou het helemaal een fenomeen kunnen worden :)


TROY (2019) & LAYS (2014)


MariekeS_

Berichten: 4699
Geregistreerd: 17-01-08
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-20 20:37

Joanne1987 schreef:
Zijn al wel beelden van, maar is training uiteraard

Ik denk dat dit een heel veelbelovende combi is, en ben inderdaad blij dat het achtwrbeen mee komt!


Klopt heb ik gezien!


TROY (2019) & LAYS (2014)

MariekeS_

Berichten: 4699
Geregistreerd: 17-01-08
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-20 15:51

_Nelleke_ schreef:
Ik vind het een kneitergaaf paard en ik zie hier ook maar weer dat de beste stuurlui aan wal staan. Gal gaat voor het eerst starten met dit dier, is nog weinig op vreemd terrein geweest en al helemaal weinig met publiek, vind je het gek dat er spanning te zien is? In mijn ogen hoort dat ook gewoon nog een stukje bij het jonge paard zijn en kilometers maken in de wedstrijdsport.

Als ik nu mijn natuurlijk gehouden, parelli grondwerk opgevoede haflinger in zo'n ring zet is er ook heel veel spanning en zal ie ook niet een relaxte proef met de neus eruit kunnen laten zien. Dat er ruiters zijn die het beter doen en dat er hier filmpjes worden gepost van andere ruiters en paarden vind ik ook appels met peren vergelijken. Hoeveel wedstrijdkilometers heeft zo'n dier bijvoorbeeld al gehad.

Ik vind het een tof dier en ben benieuwd wat Gal met hem gaat bereiken in de toekomst.


Total heeft al best wat gezien.
3 jaar hengsten competitie in L, M en Z, hengsten show op locatie, Pavo Cup en de grote Black Magic show in Den Bosch (dat hij daarna eventueel spanning ontwikkeld heeft kan ik me nog het meest voorstellen).

Tuurlijk heeft ie iets spanning maar een deel wordt er ook wel ingereden op zo'n moment om ze scherp te hebben.
Laatst bijgewerkt door MariekeS_ op 17-01-20 15:52, in het totaal 1 keer bewerkt


TROY (2019) & LAYS (2014)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Annemiekev, idje, Iris94, Miran, nikkel en 23 bezoekers