[FOTO en VIDEO]Friesian Proms 5th Edition in beeld

Moderators: Polly, Ladybird, Hanmar, ynskek, Mondy, Shanna, Princesj, Dani, EvelijnS

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Naath86

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-20 13:11

Ik vond het ook een geweldige avond! Britt vond ik ook erg tegenvallen, ze reed vooral veel achter Judith Pietersen aan.. :')

En Helmut Lutti kon beter geen Queen zingen, klonk wel wat vals :o Vond zijn eigen nummer beter en was ook erg mooi met de paarden.

Creekman's Chica met mijn superpony tussen de paarden!!
>> B +11 !! >> L1 +10!! >> L2 +26!! >> M1 +15!! >> M2 +13 !! Z1 +1!!! Endurance >> + 12! >> 91 goedgekeurde kilometers!

[ITP] Mijn knappe pony als fotomodel!
Mam, ik mis je..

Naath86

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-20 09:03

Agnes schreef:
Het was hartstikke leuk om eens mee te maken. Lorenzo was inderdaad geweldig! En Britt was voorbij voor je het wist, 3,5 minuut om precies te zijn. Lorenzo mag wel een vast nummer in deze show worden!

Ja Lorenzo was echt geweldig, echt kippenvel!! Zo knap als je dat kan met je paarden. Ook dat ie op het eind met zijn eigen paarden nog weer binnen kwam tussen de rest. Echt bizar als je dat zo kan!

Creekman's Chica met mijn superpony tussen de paarden!!
>> B +11 !! >> L1 +10!! >> L2 +26!! >> M1 +15!! >> M2 +13 !! Z1 +1!!! Endurance >> + 12! >> 91 goedgekeurde kilometers!

[ITP] Mijn knappe pony als fotomodel!
Mam, ik mis je..

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie