Bokkers vertellen: Mar_jolijn

Moderators: Polly, Ladybird, Hanmar, ynskek, Mondy, Shanna, Princesj, Dani, EvelijnS

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Lys_PPA

Re: Bokkers vertellen: Mar_jolijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-20 09:17

Gaaf, dit zou ik ook nog wel een keer met mn vriend en paard willen doen! Hij vind wakeboarden en snowboarden enorm leuk dus we zouden een goede match kunnen zijn :D

Lys_PPA

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-20 12:19

Mar_jolijn schreef:
Lys_PPA schreef:
Gaaf, dit zou ik ook nog wel een keer met mn vriend en paard willen doen! Hij vind wakeboarden en snowboarden enorm leuk dus we zouden een goede match kunnen zijn :D

Klinkt als een team! Het is onwijs leuk om met je vriend te kunnen doen, Tim is Camiel ook nóg leuker gaan vinden door het horseboarden <3
Hou onze site en Facebook in de gaten voor open trainingen of kijk even bij de andere organisaties.

Doe ik zeker! Heb je fb pagina vanmorgen al op volgen gezet Ik ben wel benieuwd in welke regio je normaal gesproken trainingen geeft?

Lys_PPA

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-20 13:01

Mar_jolijn schreef:
Ik zie dat je uit Limburg komt, daar komen wij niet. Wij trainen in hoofddorp, ijmuiden, zeewolde en noordwijk. Wel kennen we een paar meiden die in de omgeving van Tilburg trainen, wellicht kan je daar aanhaken (zij hebben natuurlijk de benodigde spullen)

Leuk, kun je me daar meer informatie over geven? Tilburg is maar een uurtje rijden (zonder trailer)
Noordwijk zou ook kunnen als het ooit in het weekend plaatsvindt, dan zou ik er een strandweekendje van moeten maken ;) ook niet verkeerd :')

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie