Bokkers vertellen: Mar_jolijn

Moderators: Polly, Ladybird, ynskek, Hanmar, Mondy, Shanna, Princesj, Dani, EvelijnS

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Randa_bas

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-20 15:38

Zo dan! Dit heb ik echt nog nooit gezien! Wat een tegekke discipline!

Zijn al jullie borders mannen? Zijn er ook vrouwen die dit doen? Denk dat het evenwicht in de paardwnport zoek is tussen mannen en vrouwen, dus dit is dan wel weer wat anders.

Waar treden jullie op?

Randa_bas

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-20 23:36

Mar_jolijn schreef:
Randa_bas schreef:
Zo dan! Dit heb ik echt nog nooit gezien! Wat een tegekke discipline!

Zijn al jullie borders mannen? Zijn er ook vrouwen die dit doen? Denk dat het evenwicht in de paardwnport zoek is tussen mannen en vrouwen, dus dit is dan wel weer wat anders.

Waar treden jullie op?

Merci!

Ja alle boarders van de vaste Showteams zijn mannen en er zitten vrij leuke exemplaren tussen <<) al zeg ik het zelf! Ja een keer wat meer kerels kan geen kwaad in de paarden! Het is dan ook heerlijk hun (soms iets te) nuchtere input te krijgen. Zit ik te stressen waar mn rode springschoenen zijn (terwijl ik ook andere kleuren bij me heb), zegt Tim doodkalm 'oh...ik ben mn board vergeten'

Ow dat laatste {:)-:( wat grappig!
Ja zag ook op je site wat leuke foto'tjes van de mannen :9 whahaha denk dat ik jullie maar eens live moet bekijken

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie