KLM-vlucht met paarden aan boord omgekeerd door vulkaan

Moderators: Polly, Ladybird, Hanmar, ynskek, Mondy, Shanna, Princesj, Dani, EvelijnS

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-19 12:44

Jeetje, hadden ze daar wel genoeg brandstof voor dan? Dan ben je al 12 uur onderweg en dan kan je weer terug.

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-19 07:45

Kwanyin schreef:
Wijsje schreef:
Ik las de titel, en kreeg meteen een beeld van ondersteboven vliegend vliegtuig dat door de vulkaan vloog. Arme paardjes .

Ik las de titel eerst niet zo, maar na deze reactie krijg ik het beeld niet meer uit mijn hoofd :') .

Wel interessant van die vluchtroutes, dat wist ik helemaal niet dat het zo sneller zou zijn.

Hier hetzelfde. De juiste titel zou zijn KLM vliegtuig met paarden aan boord teruggekeerd vanwege vulkaan. Maar dit is wel grappig natuurlijk.

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie