Saskia van Es’ Elastico naar Akane Kuroki

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

AaronYve

Berichten: 10503
Geregistreerd: 15-11-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-19 14:16

Idd wat jammer zeg. Zag hem toen hij L2 liep, pracht om naar te kijken. En erg goed van Saskia dat ze hem zo ver heeft kunnen rijden.

Aaron
Elmar
Lucky


AaronYve

Berichten: 10503
Geregistreerd: 15-11-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-19 09:49

Sky_As schreef:
Tja eerlijk? Mensen vinden het altijd zonde als paarden verkocht worden. ...Maar wat moet je dan als eigenaar? Een bod waar je een groot huis (huizen ) voor kan kopen afslaan? Om vervolgens toch nooit in "het team" te komen, want hoe groot is nou helemaal de kans dat je met een aes hengst en " gewone " amazone ( gewoon staat hier absoluut niet voor haar rijerij, maar het feit dat het geen " bekende " naam is)
Vroeger maakte je het nog wel eens mee dat een onbekende ineens doorbrak. ... Maar dat zul je steeds minder vaak zien
Om nog niet te spreken over het geld wat je achter je moet hebben staan om daar te komen en internationaal te kunnen starten....dan heb je het niet over een paar tientjes ( of honderdjes) voor een wedstrijd.
Toevoeging : voor de amazone natuurlijk erg zonde zoiets. Ik wil me niet voor hoeven te stellen hoe het voelt als een paard verkocht wordt waar je zo'n band mee opgebouwd hebt


Dat is precies de reden waarom ik het zonde vind. Ikzelf zou dat niet fijn vinden maar als men er geld aan wilt verdienen dan verkopen ze het paard. Zo is die wereld, mag men toch zonde vinden..?

Aaron
Elmar
Lucky

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, DotBot, Elise_K, JudithGigi, koend, kyrkelover, lindo, Roihi en 68 bezoekers