[HE19] Doe jij mee aan de workshops en wedstrijd?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nieuwsredactie

Berichten: 14027
Geregistreerd: 20-04-16

[HE19] Doe jij mee aan de workshops en wedstrijd?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-19 20:22

Bokt.nl
Horse Event

Afbeelding
Foto: Marjo


Morgenochtend gaan de deuren van Horse Event open voor de editie van 2019! Ook dit jaar is Bokt hier natuurlijk van de partij. Hierbij nog even een laatste berichtje om jullie warm te maken voor wat er allemaal te doen is!

Workshops Boktmeetingpoint
Uiteraard hebben we natuurlijk de workshops die al eerder zijn aangekondigd! Morgen beginnen we met het knopen van touwhalsters. Vandaag zijn we al druk bezig geweest en we hebben een hoop mooie kleurtjes voor jullie in petto!
Je kan ervoor kiezen om een halster te knopen voor jouw (verzorg)paard of pony maar je kan ook een mini halstertje knopen voor aan je sleutelbos of binnenspiegel in de auto!

Zaterdag kun je creatief zijn met houten hoefijzers en hier een mooie dromenvanger van maken. Ook hier hebben we mooie kleuren, kraaltjes en veertjes voor jullie klaarliggen.
Wil je een hoefijzer van je eigen paard meenemen? Dan kan dat uiteraard ook!

Op zondag kun je in de stand een knotband rijgen. Geen wedstrijdruiter? Dan kun je er ook een armband van maken! Kies zelf je kralen en kleuren bij elkaar om zo een mooi sieraad te maken.

Hier nog even kort op een rijtje:
Vrijdag 13 september: (Mini) touwhalster knopen
Zaterdag 14 september: Dromenvanger maken
Zondag 15 september: Knotband of armband rijgen

Wedstrijd
Net zoals vorig jaar hebben we dit jaar weer een wedstrijd voor jullie. Dit keer geen fotowedstrijd, maar een andere creatieve wedstrijd.
Heb je meegedaan aan 1 van de workshops? Dan kun je ook meedoen aan deze wedstrijd! Het enige wat je hiervoor hoeft te doen is een foto te uploaden van je creatie op de link die op de poster staat. Deze is elke dag anders, maar dit zullen we ook nog op het forum noemen.

Geen enkele wedstrijd is leuk als je niks kan winnen natuurlijk! De prijs is een super handige Bokt Bambook!

Nog geen kaarten?
Heb je nog geen kaarten gekocht? Wees er dan snel bij! De zaterdag is al helemaal uitverkocht namelijk. Vergeet bij het bestellen natuurlijk niet om de kortingscode van Bokt in te voeren; he19bokt is 20% korting waard!

Openingstijden Horse Event
Vrijdag 13 september: 09.30 uur – 20.00 uur
Zaterdag 14 september: 09.30 uur – 20.00 uur
Zondag 15 september: 09.30 uur – 18.00 uur

Kun je er niet bij zijn? Dan kun je alsnog meegenieten met ons liveverslag vanuit het Boktmeetingpoint; [HE] [HE19] Livetopic vanuit het Boktmeetingpoint .
Of natuurlijk meelezen in het livetopic van de Boktreporters Ricie en pre_pegaso die morgen voor jullie aan de slag gaan.

Tot morgen!

Zephyr
Berichten: 955
Geregistreerd: 21-03-08
Woonplaats: Eck en Wiel

Re: [HE19] Doe jij mee aan de workshops en wedstrijd?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-19 17:58

Ik ben er zondag bij!!! Eerst rij ik zelf een demo met Zephyr en daarna kom ik nog wel even langs ;) hoef je voor de armband maken niks mee te nemen?

Paris_
Berichten: 2122
Geregistreerd: 12-03-12

Re: [HE19] Doe jij mee aan de workshops en wedstrijd?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-19 21:12

Touwhalster geknoopt, superleuk initatief! Komt goed van pas na een leerzame clinic van TAKT Academy, kunnen we meteen aan de slag :D

Wat was de link ook alweer? :=

aniek1985
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 13125
Geregistreerd: 18-05-05
Woonplaats: Schagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-19 22:50

De inzendingen voor de touwhalsters kunnen hier worden geplaatst: [HE] Workshopwedstrijd: Touwhalsters

Zephyr schreef:
Ik ben er zondag bij!!! Eerst rij ik zelf een demo met Zephyr en daarna kom ik nog wel even langs ;) hoef je voor de armband maken niks mee te nemen?

Je hoeft zelf niks mee te nemen, alles is in het Boktmeetingpoint aanwezig :j

Zephyr
Berichten: 955
Geregistreerd: 21-03-08
Woonplaats: Eck en Wiel

Re: [HE19] Doe jij mee aan de workshops en wedstrijd?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-19 19:20

Was leuk vandaag! Ook erg gesellig bij de bokt stand!