Eerste groep konikpaarden losgelaten in Wit-Rusland

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
ikkedus
Berichten: 3244
Geregistreerd: 24-09-05

Re: Eerste groep konikpaarden losgelaten in Wit-Rusland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-19 10:15

Het zal zeker een learning curve worden voor de kudde. Maar in ieder geval hebben ze hier de ruimte om te fourageren en de kuddes przewalski paarden die uitgezet zijn hebben al laten zien dat ze zich in een vergelijkbaar gebied goed kunnen handhaven als kudde.
Weet even niet meer hoe die documentaire daarover heet, maar is zeker de moeite van kijken waard.
Ik heb een beter gevoel over deze herplaatsing, dan over de groep die naar Spanje is gegaan.

[o]



ikkedus
Berichten: 3244
Geregistreerd: 24-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-19 16:22

Suzywuzy schreef:
Wat een gezeur en gezeik. Natuur is natuur ook in Nederland, als er te weinig voedsel is gaan de zwakste dood. Ze voortplanten minder voor en daardoor hebben ze weer genoeg eten in Nederland. Iedereen doet nu dat ze zooo zielig zijn etc maar dat is het niet. Laat ze gewoon met rust ookal zijn ze in Wit-Rusland of Nederland of Waardan ook de natuur en instinct weet wat ze doen.


Agree to disagree over het stukje natuur in Nederland is ook natuur.

[o]

ikkedus
Berichten: 3244
Geregistreerd: 24-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-19 22:11

Ik wou dat ik ongelijk had! :( Arme dieren. Zo van de ene in de andere ellende. Ze worden daar wel bijgevoerd met i, maar hoe veel en hoe vaak, dat wordt niet duidelijk.

[o]

ikkedus
Berichten: 3244
Geregistreerd: 24-09-05

Re: Eerste groep konikpaarden losgelaten in Wit-Rusland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-19 16:12

Breng deze groep dan ook maar zsm naar Wit-Rusland dan. Pfffff,arme dieren.

Ik denk wel dat het heeft geholpen dat het “grote” publiek de situatie rondom de OVP niet meer accepteert. Dat moeten we met zijn allen ook vooral blijven doen. Hopelijk hoeven dit soort acties dan niet vaak neer te gebeuren.

[o]


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Akshay, Barchetta, cindyy_1993, douschka, fotolijstje, henshem, Jorex, LiDi, liedje89, mce, Mette, Monody, Nalonyda, ogidni, Sydney_Zorro, Wopkebrok en 30 bezoekers