Brabantse amazones in Mongol Derby

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
pluisje88

Berichten: 8052
Geregistreerd: 22-05-07
Woonplaats: Ergens in de Achterhoek

Re: Brabantse amazones in Mongol Derby

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-19 15:50

Oh wauw wat lijkt me dat vet!
Hoop trouwens wel dat ze op meer paarden geoefend hebben dan op IJslanders ;)

Holistic Horsegirl - Volg ons op facebook voor Tips & Tricks over (PSSM-2) paarden en training



pluisje88

Berichten: 8052
Geregistreerd: 22-05-07
Woonplaats: Ergens in de Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-19 19:16

MoonWencke schreef:
@Pluisje88: Die deelnemers doen wel meer dan "alleen" op verschillende paarden oefenen ;) Niet alleen verschillende paarden (of liever pony's) rijden, maar ook krachttraining, mental coaching, conditie-opbouw. Ze hebben het allemaal nodig voor deze uitdaging. En geluk, maar dat kun je niet oefenen. Sommige deelnemers kun je ook via Instagram volgen.


Dat neem ik aan ja. Als het zo zwaar is dan de reputatie die het heeft dan Kun je niet genoeg voorbereidingen doen. Maar een IJslander is niet echt representatief te noemen om “zitvlees te kweken lijkt me” vandaar mijn reactie eigenlijk

Holistic Horsegirl - Volg ons op facebook voor Tips & Tricks over (PSSM-2) paarden en training

pluisje88

Berichten: 8052
Geregistreerd: 22-05-07
Woonplaats: Ergens in de Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-19 11:19

Djilna schreef:
pluisje88 schreef:
Dat neem ik aan ja. Als het zo zwaar is dan de reputatie die het heeft dan Kun je niet genoeg voorbereidingen doen. Maar een IJslander is niet echt representatief te noemen om “zitvlees te kweken lijkt me” vandaar mijn reactie eigenlijk


Waarom kun je op IJslanders geen zitvlees kweken? Is daar een speciaal ras voor nodig? :+


Omdat ze over het algemeen vlakke gangen hebben en heel fijn en makkelijk zitten lijkt een rit van bijvoorbeeld 4 uur op een IJslander niet vergelijkbaar met een rit van 4 uur op een minder makkelijk uit te zitten paard. Ik denk dat daar wel degelijk verschil in zit..

Holistic Horsegirl - Volg ons op facebook voor Tips & Tricks over (PSSM-2) paarden en training


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _San87_, Clairtje_Sun, DotBot, GrapeshotBot, HopeMyDay, NorwayFjord, ryukapple, Sabbientje, Tango1979 en 74 bezoekers